söndag 17 oktober 2010

Wii

Everyday with him is like a plus!


I torsdags åkte jag till Robin, som jag har saknat den människan, galet.
Så vi låg bara o gosade hela torsdagskväll i soffan framför tvn till en bra film :)
Kan inte bli bättre.

I fredags åkte vi en sväng till Arboga o tittade runt litegrann.
Robin köpte bl.a en ny "tvätthink", hans katt använder hans andra till toalett så den luktar inte så gott direkt, haha.
Sen var det bara hem o nörda Wii, gud så jag har plågat Robin hela helgen med Supermario! Men ja tycker de är så roligt och det är roligast att spela två st. Det gick väl inte såå bra alla gånger och de blev endel svordomar men många skratt oxå ^^ Robin dog väl ungefär sådär 300 liv eller nått haha !
På kvällen blev de idol och tacos!

I lördags blev vi bjuda på middag/lunch av Robins farmor vid 2 tiden, var väldigt gott & trevligt!
Sen blev de bort till Tuna Park det är ungefär som ett litet skärholmen, så där strosade vi runt några timmar. Hittade fina ringar o ett najs linne men NEJ sa ja , måste hålla i pengarna så dom fick inte följa med mig hem. Känner mig lite stolt faktiskt haha.
Gissa va som hände sen? Jooo hem o nörda mer Wii! haha.
Sen blev de god mat och dansfeber!

Och idag har vi bara legat i soffan hela dagen och nördat Wii, men de får man göra när de e söndag. Jag har så jäkla ont i min högra arm eftersom vi har spelat massa tennis,baseball o bowling haha :P Men faen så roligt de är, helt beroende framkallade. Robin skrattar alltid åt att ja verkligen inte kan slita mig, typ när man ska iväg någonstans eller gå o sov, så sitter ja där o bara "en gång till snälla". haha!

Nu är man hemma igen, ville inte alls åka hem faktiskt.
Men men vågen o träningen vänter som vanligt, så nu ska ja sätta mig på cykeln o cykla som en jude. Sen blir de sängen o "Ensam mamma söker"


öössS
/ Blont eller brunt? Hey beslutsångest!

1 kommentar:

  1. Blont eller brunt? Vill du färga håret? ISF BLONT GOD DAMMIT

    SvaraRadera