torsdag 7 oktober 2010

PISSVÄDER

Idag blev de ingen promenad för de regna o blåste som fasiken, så jag tog med mig Wilma och sprang över te Lina ist. Meja var hemma för de går magsjuka på dagis, så dom lekte så sött dom små sötnosar :) Vid halv 11 drog vi hem för att Wilma skulle käka, sen vid 2 tiden drog jag o Angelica ner till stan för hon skulle till ungdomsmottagningen, men jag passade på o skaffa nya p-piller när jag endå var där. Sen blev de en sväng på stan i regnet, inte allt för trevligt kan jag meddela. Men inhandlade 1par jättefina örhängen, 1 ascoolt halsband, 1 myströja och 1 klänning :) Supernöjd tjej. Sen skulle Angelica hem o vara barnvakt och ja gick till Sydpoolen för att möta upp Lina, träningsdags ;) Det gick jävligt bra må ja säga, vi kämpade på som faen.

Nu är man äntligen hemma,
har precis käkat och kollat på den nya säsongen av biggest loser :)

                                 
                                                         Take what you want, but leave Elin Alone!
   

öösssS
/
I'm a survivor, i'm not gonna give up, i'm not gon' stop, i'm gonna work harder,

I'm a survivor, i'm gonna make it,  I will survive, keep on survivin'.

1 kommentar:

  1. Du är så grymt duktig med din träning och så!

    Åh är så stolt över dig <3<3

    SvaraRadera