tisdag 5 oktober 2010

The seriekvällar is back

Dagen började såklart med en promenad, det är ju så jävla blåsigt ute nuförtiden så hade förberätt mig med mössa o hela köret. Men då ska de självklart inte blåsa utan vara varmt så man svettades under den jävla mössan , tack för den :P Vi gick förbi Linas mans jobb för att lämna hans mobil han hade glömt hemma sen blev de bort till Weda, mumsa i oss frukost och kolla runt lite på babyland :) Så det blev en riktig långpromenad idag, hääärligt^^
Osså blev de självklart lite mys hos Lina efter promenaden, satt o kolla lite olika hundraser osv. Sen var de bara att dra hem o dra te gymmet, va la inte sådär jättepepp på att dra dit själv men de fick gå endå..

Vid halv 6 tiden då jag stod o lagade mat kom Sofia förbi, alltid lika trevligt.
Så det blev såklart en sväng bort till Willys (som på den gamla goda tiden) fast nu är de bara Sofia som står för godiset haha ;)
När vi kom hem igen så var det bara att gosa ner sig i sängen, för äntligen är våra seriekvällar tillbaka. Woho. Så först blev de Biggest loser men det var bara typ en återblick av folk som hade varit med. Sen var det den här nya serien "Sverigest skönaste familjer", herregud det var väl då det sämsta ja någonsin sett? Mer patetiska människor får man ju leta efter. Men efter de kom ju det bästa av allt "Desperate housewives och Couger town",
Jag ligger verkligen och vrider mig av skratt till Couger, det är så grymt bra.
Sen följde jag med Sofia till tåget och nu ska jag slänga mig i sängen o kolla på "Tillsammans".

             
             `
                                                                           Alvin is the cutie :)


PöössS
/ don't cry, just say fuck you and smile '

1 kommentar:

  1. JA och du har väl vart snäll så du får paket av tomten ;) <3

    SvaraRadera