söndag 31 oktober 2010

Vaniljhjärtan



I fredags kom Robin hit, vi åkte direkt till Tälje kebab för att köpa käk. Dom har verkligen gått ner sig, förut åt jag jämt där och det var as gott, nu vet jag inte vad. Det var dålig service och dom tog liksom fram kebabköttet från frysen o stekte på de? öh ne de va sämst iaf. Lite mat fick man oxå, jag var inte mätt när ja hade ätit upp så köpte även hem kebab från Söderhörnet, var första gången ja käkade därifrån efter att dom har bytit ägare och dom får toppbetyg. Sen blev de idol och Jay var grym som vanligt!

I lördags åkte vi en sväng till skärholmen, var rätt mycket folk. Men var mysigt gå runt där en stund. Hittade 1 jättefin klänning, 2 ringar och 1 armband :) Kollade även på pälsmössa, är så sugen på en. Men men vi får se. Påvägen hem åkte vi förbi Elgiganten och Robin hittade billiga blu ray filmer så han köpte 3 st sen svängde vi förbi donken.

Sen var det dags för lite Bowling, det brukar alltid gå skit och jag brukar bli arg. Så Robin sa de innan vi börja "Bli inte arg nu snälla" haha sötnos :P Men det var faktiskt jäkligt roligt, de gick bra för oss båda två. Jag gjorde 7 st strikar, iiihhh ^^
När vi kom hem bestämde vi oss för att baka "Vaniljhjärtan", fast de blev vaniljbollar ist för vi hade inga hjärtformar. Så efter vi hade käkat satt ja i ett ljus i varsin "boll" och gav alla en varsin. De uppskattades och dom var faktiskt goda, mamma tvingade mig smaka en bit av hennes, hade lite smått ångest sen men VAFAEN! Skärpning ja vet.

På kvällen kollade vi på "Rambo" med pappa. Kunde inte bli bättre än att sitta där med dom två bästa killarna i mitt liv <3 Satt där o flamsa o hade oss, pappa gjorde någe as roligt ljud, så ja försökte göra likadan men ja kan inte slappna av såpass mycke i läpparna haha.
Vid halv 10 var jag bara tvungen se "3 systrar & en mamma", den va jättebra men ja hann inte se slutet för ja var fylletaxi åt 3 "små" grabbar. Klart man ställer upp om man kan tjäna en slant ;)

Idag har vi bara legat i sängen hela dagen o glott på alla repriser på tvn.
Nu är man ensam igen och har precis cyklat 55 minuter o kollat på "Ensam mamma söker".
Så nu blir de att hoppa in i duschen ..


öössS
/ Ja att vara förälskad det måste kännas såhär...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar