söndag 10 oktober 2010

My weekend

                                 
                                    <3

I fredags åkte jag upp till stockholm för att träffa Emelie, hon hade kommit upp från Malmö över helgen så vi bestämde oss för att ta en fika. Det var väldigt trevligt, satt på ett jättemysigt ställe o snackade om allt mellan himmel och jord. Jag har saknat henne. Sen drog vi en snabb sväng på stan, ja hittade en jättefin navelpiercing. Sen var de bara ta tåget hem, när ja kom hem kom Angelica över och det blev idolmys^^

I lördags var de ta hand-om-sig-själv-dag men först var jag o Angelica ute o gick/sprang 5 varv runt scaniasjön. Efter de var de bara hemma duscha och pyssla om sig själv:
- Hårinpackning
- Ansiktsmask
- Noppra ögonbrynen
- Raka benen och smörja in dom med body lousen.
- Smörja in ansiktet med massa provprodukter man fått från Åhléns
- Smörja in hela kroppen med peeling
- Fila & måla naglarna

På kvällen blev de god mat och filmmys med pappa, alldeles för länge sen. Vi såg "Flightplan". Bra film faktiskt. Sen spinnade jag ungefär 30 min samtidigt som ja kollade på "PS. I love you " som gick på tvn.
Efter filmen ringde Robin, känns så konstigt att inte träffa han den här helgen! Men blir väl så när man vart med varandra 5/6 helger i rad. Men på torsdag då jävlar får jag ligga i hans famn igen, längtar....

Även idag blir det lugnt. Ska bara gå ut o gå/springa med Angelica.
Sen blir de nog bara mys framför tvn till "Ensam mamma söker" och spinna såklart :P


                      
                                                                               Chill helg!

PööössS
- Vem är du och vad vill du mig!?
- Jag är din pojkvän & jag skulle gärna vilja fortsätta vara de.

1 kommentar:

  1. Tack för den tiden vi fick tillsammans i stockholm. Saknar dig jätte mycket! <3

    SvaraRadera