tisdag 15 mars 2011

Bla bla bla bla


Lite stolt att man kom två på merförsäljning när man bara jobbade 3 dagar förra veckan ;)

Känner mig lite seg på de här med att blogga :P Men vi tar en lite snabbspolning av vad som har hänt sen sist, jobbade natt onsdag/torsdag det gick kanon bra. Kom därifrån 02.07 första natten och 02.20 andra natten^^ Sen på fredagen skulle jag jobbat 16-20 men Katarina tog mitt pass för skulle iväg på lägenhetsvisning 17.00. Pappa hängde med mig(självklart), det var en två & den låg i fornhöjden. Men tänkte man kan ju alltid titta och visst de va en fin lägenhet men neee, lite väl stor för lilla mig och dyr plus att den låg ganska avsides o i ett turkområden(A) tror de stod ungefär 10 turkar o kikade ut genom fönstrena när vi kom ;P så liiite tveksamt va! Plus att dom skulle slipa golven, tapetsera om och måla taket EFTER man hade flyttat in. Pappa bara faen va idiotisk plus att man skulle flytta in redan 1 april, lite snabba puckar plus att har rätt fullt upp i mitt liv som de är just nu. Så de får vänta lite , men letar fortfarande :)

I lördags åkte jag till G vid 2 tiden, fick sällskap av mamma på tåget som skulle iväg på tjejträff. Så blev fort hem till G lämna av väskan o lite sådär sen drog vi iväg till "Cosmonova" för att titta på "Sea Monsters 3D". Tyckte de va jätte häftigt men lite läskigt när de är så nära ;P Sen va ju Zimon från Paradise hotel där oxå, allsååå OMG. G blev helt till sig eller INTE ^^ Efter filmen var de tänkte vi skulle dra ut o käka men både ville hem, så vi köpte hem Sushi & lite annat gottigt och gosade ner oss framför Solsidan :) awesome!

På söndagen var de tänkte ja skulle träffa Emelie men de blev inte så pga massa olika anledningar, så söndagen blev luuugn som satan och igår jobbade jag 11-19.30. Världens sämsta pass man de funkade faktiskt ganska bra även om de va SSK match :) Idag jobbade jag 8-17 & allt gick kanon förutom att Joel va dum o sprutade ner mig me grädde :(:P Ikväll blir de bara glo på "Desperate housewives" som har premiär sen krypa till kojs och upp & jobba 8-17 imorgon oxå!

                                  
                                                       I love my pants

EliiiN
/ You give love a bad name 

2 kommentarer:

  1. åh så fina jeans :) min favoritfärg haha!

    SvaraRadera
  2. Ja jag älskar färgen, tänk sen te sommaren när man är brun o grejjer, muuums ;)

    SvaraRadera