lördag 5 mars 2011

Vissa har helg, andra inte

Ja jag jobbar hela helgen, eller ah lördag/söndag 8-17! Men jag fick ju vara ledig torsdag fredag ist så ska väl inte klaga egentligen, men tråkigt när alla andra är lediga! I onsdags efter jobbet drog jag till G direkt, hem o stressade järnet sen fick man skjuss av mamma till Älvsjö! När ja kom dit började vi laga mat direkt, både var skit hungrig, de blev hemmagjorde kebab, sallad o sås, MUMS! Och G hade köpt semla, så de blev de till efterätt. Man blir tjock när man hänger med G ;P haha

På torsdagen blev de lugnt, G gjorde frukost. Fil, ägg och skaggenmacka, såååå sjukt gott! Sen drog jag hem, var tänkt att man skulle träna men blev faen inget av me de, lat som man är :P Och igår så drog jag o Lina ner till stan, hon skulle köpa doppresent och jag kunde ju inte låta bli att titta som vanligt, och ja fick med mig två tröjor hem iaf, jag funderade på att köpa en jacka ja tittat på också men är lite osäker. Veligtjej!

Resten av dagen har jag bara varit med Leo & Wilma, jag och mamma var o hämta dom på dagis. Sen blev de bort till Weda för dom skulle få köpa sig lite leksaker, och Leo öppnade dörren medans vi körde :o Snacka panik jag fick! Jäkla unge :P På kvällen blev de mys, pizza för barnens del o kebab för min o pappas!

Idag har de som sagt bara varit jobb, har gått bra men de har varit endel folk men de är väl så på lördagar. Nu blir de chillkväll, är seg som faen sen ska man ju upp kl 7 imorgon igen.

                                
                                                     Köpa eller inte köpa?

EliiiN
/ Jag är hellre ledsen med dig, än glad utan dig

4 kommentarer:

  1. Ja det är tråkigt att jobba helg när de flesta andra är ledig, är ju bra att det går fort när man väl är där :-)

    Tyckte jackan var jättefin sådan skulle jag kunna tänka mig :-)

    Ojdå vilken liten rackarunge.

    SvaraRadera
  2. Ja den är superfin, ska nog köpa den :)

    SvaraRadera
  3. köp :D jätte snygg! du passa i den färgen :)

    SvaraRadera