måndag 21 mars 2011

Kalas + jobb + barnvakt + jobb = en trött Elin


Stora killen!

Som sagt var jag ledig torsdag/fredag, tog de mest lugnt & pluggade. Men i fredags åkte vi hem till syrran och dom för att fira Leo som fyller 4 år på söndag. Galet hur snabbt tiden går :o Tänk att jag bara var 17 år när han kom till världen, haha! Var iaf jättetrevligt, han fick en cykel av oss han blev jätteglad över så de blev pilla med den hela kvällen, plingklockan var nog de absolut roligaste ;) Charlotte, Erik, Gabriella & Mathias kom oxå och då blev de tacos & fika!  Senare på kvällen var de bara åka hem o sova eftersom man skulle upp kl 7 och jobba.

Så de var jobbet som gällde på lördagen, 8-5 och de va kaos. Kom så jäkla mycket folk + att det var hockeymatch. awesome, NOT! Så både Moa & Joel kom in tidigare, och tur va väl de kan ja säga. Sen visade Sara mig lite hur man räknas & godkänner folks kassor, får väl se om ja klarar de själv sen. Verkade lite krångligt för min hjärna (A)

Aja direkt efter jobbet blev de ner te stan köpa en kebabsallad & åka direkt hem te syrran & dom för att vara barnvakt till barnen för att dom skulle bort på 30års fest! Så vi spelade spel, "cyklade" lite & myste till pippi med lite godis. Sen tänkte jag att jag skulle trötta ut barnen lite innan läggning, så vi sprang runt här hemma & lekte kull. Kan ju säga att de uppskattades, dock blev ja trött o varm :P Hade precis bytt blöja & borstat tänderna på Wilma & lagt henne då Sofia kom över en sväng :) Hon hade kommit hem från Spanien tidigare samma dag, jättekul att hon kom över. Ett tag sen man såg henne plus att båda har fullt upp med jobb & plugg så svårt att träffas :/ Så vi satt chilla & snackade massa. Efter hon hade dragit hade jag lite svårt hålla mig vaken men vid halv 12 kom syrran & dom hem och ja slängde mig i bilen o åkte hem te min sköna säng.

Sen upp jobba igen, 8-5 :P Jag va så jävla trött och jag tackar gudarna att de inte var lika mkt folk idag :) så de gick barabra förutom att alla andra oxå va trötta/bakisa så alla va lite griniga haha :D På kvällen drog jag över till Kim en stund, chillade & kollde på "pirates of the caribbean 3". Den är faktiskt inte så bra tyckter jag, vid halv 1 åkte jag hem, jag var svintrött & tyckte synd om Kim som skulle upp o jobba kvart över 5 :o galet.

Ledig idag iaf, ska nog försöka träffa Lina en sväng. Var allt för länge sen :( Sen blir de nog träna med Angelica lite senare. Är egentligen SÅÅÅ trött på allt som har med träning & bantning att göra nuförtiden.

            

EliiiN
/ Maybe I wanna have sex with a fat guy right now!

2 kommentarer:

  1. Hejsan...såg att du skrev att du pluggade..vad för nåt undrar jag...hoppas du har de bra annars.
    Kram Ewa

    SvaraRadera
  2. Ne jag pluggar bara för att ja ska bli kökschef :) Det är barabra med mig, hoppas de är bra med er också. Kram

    SvaraRadera