onsdag 16 mars 2011

Nu tar jag "helg"

Idag har varit en bra dag, jobbade som sagt 8-17. Och det kommer ingen leverans på onsdag plus att jag jobbade med bra folk PLUS att det var rätt lugnt idag :) De enda negativa var att jag fick städa o fixa ute i soprummet, USCH! Jag stod iaf i driven där på slutet och jag o Patricia va helt tokiga på att ha bra drivetid :P Så när ja fick en bilen herregud vi bara stressa järnet! Hon gjorde burgaren jag fixade pommesen och drickan och dipsåsen om dom skulle ha någon innan bilen ens hade hunnit fram till luckan då tog ja betalt medans Patrica packade allt mat! Eller om dom skulle ha lökringar eller nått som tog längre dit parkerade vi dom direkt :P Våran snitt tid i driven under hela dagen var 2.29 min och de är JÄVLIGT bra :D

Sen vid passbytet när Katarina, Robin och alla kom. Så fick jag ett friscomål med plusmeny i driven. Jag bara "JAG HAR INGA POMMES:|" Patricia bara springer fram till Robin som ska dela ut sina pommes i kassan o bara "Du får dela ut dina pommes sen elin ska ha dom här te driven". Haha snacka om att kriga för att ha bra drivetid ;P så jävla roligt!

När ja kom hem drog jag o Angelica bort till skopunkten, var bara tvungen att köpa ett par skor jag spanat in. Så grymt jävla snygga, love love love them! Sen drog vi o tränade, kändes mkt bättre idag än igår iaf :) Ne nu måste jag faen sätta igång och plugga, sen ska jag njuta av min "helg". Är ju ledig torsdag/fredag men jobbar lördag/söndag!


                                         

EliiiN
/ Don't like me? Fuck off. Problem solved!

1 kommentar: