tisdag 8 mars 2011

Solen


Idag vaknade man ganska tidigt (inget ovanligt nuförtiden, men somnar rätt tidigt också) men när man såg att solen lyste in genom fönstret så gjorde de ingenting och jag hoppade glatt upp ur sängen :) Jobbade igår 16-23 men det var totalt dött så fick gå redan 22.00, de va skönt! Tidigare på dagen var jag nere på stan o köpte jackan jag snackade om innan, fast de blev svart ist för grön men funderar på att köpa den gröna oxå (A) Sen blev de ett par skor och behövligt sminkgrejs!

Idag har man inte gjort så mkt, skjussat ner mamma o Karina på stan o bara varit på allmänt bra humör pga av att solen skiner och att jag ska på lägenhetsvisning på fredag , iiih! Lär ju iofs inte vara den enda som ska på den visningen, men lite kul endå eftersom jag började leta lägenhet för ca 3 dagar sen och har redan lyckats få gå på en visning! Verkar dock som pappa kommer ha lite svårt för att släppa iväg mig, oroligast.nu ;P

Nej nu ska jag över till Lina, hon hade gjort någon paj som jag tänkte sno lite av ;) Senare blir de väl att träna och sen kanske träffa Kim på kvällen, vi får se :)

                                
                                                Göran, mannen i mitt liv!

EliiiN
/ Visa ditt intresse, eller förlora mitt

5 kommentarer:

  1. den är så söt!:D solen skiner i älvsjö med, ute på en pw. jisses vad svettigt haha

    SvaraRadera
  2. Ohh var ligger lägenheten? Och vad blire 1a,2a?

    SvaraRadera
  3. Ja vill oxå vet, vart är det? Och hur stor :-)
    Måste oxå shoppa lite snart.
    Fin han är Göran, ja du med såklart :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. asea: tack så jätte mycket, love him ;) hääärligt, hur länge är du här då?^^

    Sofia/Emma: I Södertälje, en 2a!

    SvaraRadera
  5. Oki :-) Men vart i Södertälje? Ingen av de tråkiga delarna hoppas jag? ;-)

    SvaraRadera