torsdag 31 mars 2011

Lycklig idiot



Idag drog man till jobbet vid halv 11 ungefär, började ju kl 11. Självklart stod jag i driven, men de gjorde inte så mkt. Kan vara ganska trevligt stå där ibland, fattar dock inte att de kommer så mkt folk & äter vid lunchtiden som de faktiskt gör. Men vid 14 tiden fick ja gå på rast och samtidigt göra Trainee:r provet för att ja ska kunna bli kökschef, och jag klarade de. Jävligt skönt, hatar att göra prov! Så bytte direkt om till mina nya kläder, man kände sig faktiskt lite mallig höhö :P

Efter jag hade slutat så skjussade jag Patricia till farsta så hon skulle få ligga lite, HAHA! Och då frågade hon om jag ville dela på en trea med henne i saltskog, och självklart ville jag de. Så jävla glad över att hon frågade! Kommer ju jobba om varandra hela tiden oxå så de är ju endå som man bor själv plus att vi är jävligt lika så kommer bli awesome! Sen har hon två hundar också, och ja som alltid velat ha en hund! Så första 1 juli flyttar vi men vi har tillträde innan så då blir de att tapetsera o hela skiten!


                       
                                    Då blir man sambo men denna lilla skrutt o dens mamma ;)

Så just nu mår man skit bra även om man är jävligt sliten! Men längtar tills jag slutar jobbet imorgon, då bär det av till kungsängen :) Ni får ha en superbra helg för de tänker iaf jag ha!

EliiiN
/ Jag är tuff, jag är ambitiös,och jag vet exakt vad jag vill.
Om det gör mig till en bitch, så okej.

4 kommentarer:

  1. GrattisElin..va kul att få "avancera lite"..hehe..o lycka till med nya boendet!
    Kram//Ewa

    SvaraRadera
  2. Grattis hjärtat :D
    både till kökschef & lägenheten <3

    SvaraRadera
  3. Härligt syrran! Grattis till att blivit kökschef.

    Kul med lgh oxå det vill jag höra mer om :-)

    SvaraRadera