måndag 28 mars 2011

Right now, life is good


Nu var de hundra år sen jag skrev här IGEN! Jag vet jag måste skärpa mig! Kan ingen komma med någe förslag om va man ska skriva om? Eller ska man bara lägga upp någon egobild på sig själv(som vanligt) och bara prata om sin vardag?

Aja förra veckan jobbade jag stägning tisdag/onsdag, man blir ganska seg av de så på dagarna låg jag mest o degade i sängen. På torsdagen jobbade jag till 00.00  & somnade halv 5 på morgonen pga att jag har väntat på dygnet när ja jobbat natt/stägning. Sen skulle man upp kl 07.00 för att jobba 08-17, kul kul! Jag var lagom seg kan jag meddela. Så på fredagen blev de bara lugnt men de gjorde ingenting för Bodil & Stefan(min moster o hennes man) kom upp från gbg över helgen. Så jag fick jättefina saker, en jättefin väska, örhängen halsband, deo, nagellack, parfym,läppglans, strumpor you name it :)

På lördagen drog jag, mamma & Bodil ner på stan för kolla runt lite. Jag hittade typ som en mjukisdress från bikbok. Jävligt nöjd är jag över den, har ju inga mjukisar jag gillar så går mest i leggings hemma. Sen köpte jag en söt topp som va storlek 32/34 helt jävla sick och ett par as snygga solbrillor :D Sen tog vi oss en fika, senare på kvällen drog ja o hämtade upp Joel för vi skulle förbi Max med massa ljus det var ju "Earth hour" så Patricia skulle släcka ner hela max o ha massa ljus, var faktiskt jävligt nice. Sen åkte jag & joel och handlade lite sen fick ja hoppa in o jobba 2 timmar. Men gjorde ingenting det var jättemysigt när de va nersläckt o massa ljus^^

Igår åkte vi alla hem till syrran o dom för Leo skulle få sin födelsedagspresent av mig som var lite försenad och att Bodil & Stefan skulle få träffa dom innan dom åkte hem :) Så de blev mys där med fika! Och Wilma var ju sötaste ever! Sen kom Anders o hämtade mig därifrån vid 15.00 tiden så drog vi till Bauhaus för han skulle köpa massa saker till sin lägenhet han håller på att fixar. Ja va ska jag säga. Sjukt roligt att träffa han igen, var inte igår direkt. Så vi åkte lite hit o dit o bara flummade runt o drygaste oss med varandra som vi alltid gör. Sen bjöd han på käk hemma hos honom och hans lägenhet var verkligen AS fin blev nästan lite avis. De enda som sög va la ödlorna ;P Så vi spelade lite Wii och glodde på tvn o bara umgicks!

Så snäll som han är skjussade han hem mig oxå, han bor liksom i kungsängen! Så de tar en stund att åka, så när vi är påväg hem te mig så kommer polisen självklart. Först ligger dom bakom oss ett bra tag sen tar dom på blåljuset o hela skiten. Så vi får stanna & Anders får blåsa o visar körkoret o han frågar om jag är hans tjej o vart han skulle skjussa mig o shiet? man bara skit i de du. Orkar inte dra hela historien men visar sig iaf att Anders inte skattat bilen så han fick böta 1000 spänn, jag känner mig så jävla skyldig bara för att de hände när ja skulle skjussa hem mig :(

Ne jag får verkligen ta o uppdatera lite oftare så de inte blir så jävla långa inlägg varje jävla gång, som någon orkar läsa alla skit jag skriver :P Idag har jag jobbat 11-19.30 iaf , skulle varit ledig tis/ons/tors men nee elin tog lite extra pass så jobbar hela veckan, ledig lör/sön woooho!
                                  
                                                         
                                 
                                                        Hata farbrorblå

EliiiN
/ Till now I always got by on my own, I never really cared until I met you!

4 kommentarer:

  1. schnyggingen ;)

    SvaraRadera
  2. Mäh... mig vill du inte spela wii med minsann :(

    SvaraRadera
  3. Ja kortare inlägg går ju lite lättare att läsa men kul med långa ibland oxå.
    Bilder är alltid kul :-)

    Oj vad grejer du fick, undrar vart mina tog vägen? ;-)

    Ja Wilma var verkligen sötast ever :-)

    Puss

    SvaraRadera
  4. Finaste vännen <3 gillar långa eller korta :D

    SvaraRadera