onsdag 30 mars 2011

"Jag är så jävla trasig"


Sommartider hej hej!

Igår vaknade man av att klockan ringde 07.45 för att jag skulle iväg till tandläkaren! Finns de någe tråkigare än att gå till tandläkaren egentligen? Man går dit ,dom kallpratar lite med en och kollar i ens mun, dom tar lite tandsten(i mitt fall) sen ska man betala 500 kr! yeye! Var tillomed klar innan 08.30 då jag hade min tid :P Men men 500 spänn om året är väl inte så farligt egentligen om man tänker efter!

Mötte Lina en liten snabbis efter tandläkaren också, sen blev de hem för ja hade tänkt sova lite innan jobbet. Va så sjukt trött, men de blev inget me de som vanligt . Satt nördade vid datan ist sen åkte ja o hämtade upp Patrica så åkte vi bort till Ica Maxi o skopunkten. På skopunkten hitta vi inte ett skit men på Ica maxi fick jag med mig två par skor hem för bara 99kr st! Jävligt nöjd, men nu får jag helt ärligt sluta köpa skor. Sen köpte jag även en Puma parfym som jag ALLTID använde förut, luktar så jäkla gott! Och Patricia fick någe jävla infall o köpte värsta tårtan
Jag - ska du verkligen köpa en tårta?
Patrica - Ja om jag vill ha en tårta, då köper jag faen en tårta
Haha så jävla skönt, så vi kom te jobbet med en tårta, joel blev lycklig iaf haha! Sen blev de jobb 16-21.

Sen ringde Sara och frågade om ja kunde jobba 8-17 ist för 16-21 imorgon/idag(onsdag) och ja kan ju inte säga nej även fast jag verkligen hade velat sova ut, så imorse när kl ringde 07.00 var jag helt förstörd. Men de gick helt okej, fick lära mig massa saker av Sebbe som ja ska kunna sen när ja blir kökschef. Annars stod man mest i driven idag. Så jävla fint väder de börjar bli, längtar något sååå sjukt mkt efter sommaren nu!

Nu ikväll ska jag bara plugga järnet, har prov imorgon! Men de går säkert bra, ingen idé hetsa upp sig. Längtar så sjukt mycket efter helgen så man kan ta de jävligt lugnt o bara vara med folk man gillar, jobbar ju 11-19.30 imorgon och 10-17 på fredagen! Jobbat 175 timmar den här månaden, sjukt. Är anställd på 25 timmar i veckan haha! Känner dock att jag är jävligt sliten, men de kommer inte direkt bli mindre jobb.

Ge miiiig heeelg!

EliiiN
/ Do you remember when I was by your side?

2 kommentarer:

  1. fyfan vad fina dom blommiga var :) riktigt somriga! och parfymen har jag också alltid haft typ, favorit for sure! och låter lovande att du är anställd på 100 timmar i månaden och jobbar 175.. kanske jag också får lite fler timmar hihi :)

    SvaraRadera
  2. Ja blev lite kär i dom + att dom va så billiga så va bara klippa till ;) Ja den luktar jävligt fräscht, hade typ glömt bort den :P Jag använder ju verklige parfym jämt också, är typ rädd för lukta illa :P Ja klart du kommer få mer timmar, hoppa in för andra osvosv, nästan garanterat :P

    SvaraRadera