måndag 1 november 2010

A day like all other days

Idag har det varit en rätt lugn dag, men det har varit skönt kommer vara fullt uppresten av veckan så :) Blev promenad med Lina igen imorse, hon har haft halsfluss stackarn. Men idag blev de äntligen av, var jätteskönt att komma ut o röra på sig. Sen hängde jag med henne upp en sväng. Hon bjöd på god frukost och ja fick se deras fina ringar, dom ska ju gifta sig 4dec :D iiiih så jäkla glad för hennes skull!

När ja kom hem därifrån gjorde jag absolut ingenting. Satt o vänta på att klockan skulle bli 14.00 o att ja skulle äta min Nutrilett bar. Helt plötsligt var klockan 14.20 men när ja kom ner i köket såg ja att klockan var 15.20. Jag trodde att klockan ställde om sig själv på datan men icke så tiden gick verkligen långsamare än någonsin men nu vet ja ju varför haha :P
Sen blev de gymmet med Angelica, skönt o vara där igen. Svetten spruta haha!

Nu ska jag titta på "Svenska hollywoodfruar".

                       


öössS
/ We'll all stay skinny 'cause we just won't eat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar