tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag


Ja dagen började då med träning självklart, bra start på dagen! Sen blev de hem o käka, duscha o fixa sen iväg till sthlm & till G :) Kom dit helt jävla ihjäl frysen, så jäkla kallt ute. Han bjöd på jättegod Sushi, det var verkligen som att knulla i munnen vill jag lova plus att ja inte har ätit de på över 8 månader heller så han satte verkligen huvudet på spiken! Som efterrätt blev de semla som jag hade köpt med mig, och de bästa va ju att han inte gillade mandelmassan så den fick ja (A) gottegrisen!

Sen blev de mest ligga i soffan under en stor filt & kolla på massa bra filmer, först blev de "Trassel", G hade ju inte sett den men han tyckte la den va sådär! Efter de blev de "Due date", ingen av oss hade sett den innan, men SÅ jävla bra film! Vi dog avgarv ganska många gånger, om ni inte har sett den SE DEN! Sen blev de "baksmällan", en klassiker ;) Så vi kom i säng ganska sent, tyckte så synd om G som skulle upp och jobba kl 05.00 :/

Aja jag vaknade vid 10.00 iaf och tog min jävla shake, har ju börjat med cambridge igen. Fattar inte ens hur jag pallar, så jävla osugen och så jävla äckligt! Efter de låg ja o slöade ett tag sen bestämde jag mig för att röja upp lite hos G, så plockade undan i vardagsrummet o diskade osv ^^ Sen begav jag mig hemmåt, träffade Lina en liten stund sen blev de iväg till jobbet, stod i driven såklart. Va ganska hektiskt men de gick barabra, och Solveig tittade förbi oxå, jävligt roligt har inte sett henne på år och dagar :)

Nu blir de faen sängen, lika bra sova så dagarna går fort så den här cambridge perioden är över snart!

EliiiN
/ Sometimes we put up walls, not to keep people out,
but to see who actullay cares enough to break them down
.

2 kommentarer:

  1. Åh sushi va gott, och som att knulla i munnen vet jag en annan som brukar säga oxå :-)

    Var det en vecka ren kur du skulle köra nu?

    Gosigt att ni hade så mysigt.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja de va jäkligt gott, speciellt när de va så länge sen! Haha ja de finns ganska många som använder de uttrycket :P Japp bara en vecka, andra dagen idag och ja avlider, såå äckligt!

    Kram

    SvaraRadera