söndag 13 februari 2011

Ändrade planer


I torsdag jobbade man stägning, de gick barabra faktiskt. Förutom att klockan 00.00 på natten fick vi en beställning på 40 Orginalmål av två busschafförer som skulle köpa med sig till alla andra busschafförer eller nått :P Så det var bara att sätta igång haha. Kom hem vid 04.00 tiden lagom död, sen upp hyffsat tidigt dra o träna sen blev de jobbet igen & jobba till 23.00!

Sen var de meningen vi skulle på kryssning ett gäng igår, men de blev inget me de. Jävligt tråkigt faktiskt, då va de snack om att dra ut ist men blev inge med de heller. Sen frågade Carro om jag kunde ta hennes pass igår, och ja hade ju endå inget annat för mig så jobbade 08.00-17.00. Lagom död när ja kom hem, så jag drog o handlade lite gottigt o drog te Lina och hade mys/tjockiskväll ^^

Och idag blev man väckt av att Emma ringde o frågade om jag kunde ta hennes pass, vilket jag kunde! Var endå bara 5 timmar, 11-16.00 :) Så min lediga helg vart inte så ledig, men som sagt hade väl annars bara legat hemma o glott! Efter jobbet drog jag o tränade iaf ^^ göttgött!
Så ikväll blir de bara jävligt lugnt, ligga i sängen & glo solsidan!

EliiiN
/ I text my baby on his phone
Try to get his sexy body home
That’s the way I wanna spend my day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar