söndag 20 februari 2011

I don’t wanna work today


Ja då har man jobbat hela helgen, i fredags gick de bara bra förutom att näsan bara rann, rann & rann! Men på kvällen började jag känna att ja inte mådde så bra, så kröp ner i min onepice och glodde Let's dance med mamma och pappa och hade de lite myspys sådär!

På lördagen var de ganska svårt gå upp, kvart över 7. Det var sjukt kallt och jag mådde piss plus att ja inte hade sovit så bra pga att ja inte kunde andas. Men bara bita ihop dra till jobbet, och det va verkligen inte min dag. Kan säga att jobba på Max är inte sådär as roligt i största allmänhet men de är tusen gånger värre när man är sjuk & man ska vara trevliga mot alla man egentligen bara vill strypa :P haha

Väl hemma var de bara fixa till sig, sen dra o hämta Sofia, Sandra & Sara. Vi skulle dra o kolla på Daniel Adams-Ray på stadshuset, en liten kul grej sådär bara. Men de va väl sådär, kände mig bara allmänt tråkigt eftersom jag mådde skit, sen fick vi stå där o vänta i hundra år innan han började och ja känner bara till en låt han gjort och de är "gubben i lådan" :P Men det var trevligt att träffa tjejerna iaf! Väl hemma blev de direkt i säng!

Och idag behöver vi inte ens prata om, kan bara säga att det var en ÄNNU mer skitdag idag. Så trött på alla surjävlar och alla som ska hålla på favorisera o shiet. Fuck that! Och som grädde på moset hade jag feber idag också. Men men nu är jag ledig måndag/tisdag iaf så ska bara ligga hemma och kurera mig te tusen!

EliiiN
/ It's the way that I wanna live, you can't tell me what to do.

2 kommentarer:

  1. Det var kul att du joina även om du kanske inte va så jättepepp :) Om du hittar mina vantar i bilen så hör av dig, har fortfarande inte hittat dem.. :P Puss!

    SvaraRadera
  2. Ne dom finns inte i bilen :/ puss

    SvaraRadera