måndag 28 februari 2011

Tattoo


Jag jobbade torsdag /fredag, va lite sådär kaosit ;P Va ju SSK match på torsdagen så alla käkade typ på Max innan och fredagar är ju fredagar men men tog mig igenom de iaf. Jobbade till 19.30 på fredagen oxå så på kvällen blev de jävligt lugnt, skönt!

På lördagen drog jag o tränade med Angelica, det gick barabra efter de drog vi hem te mig jag duschade o fixade sen blev de ner till stan o tatueraren, hade tid 14.30. Men dom innan hade lite svårt o bestämma sig så min tid blev uppskjuten lite, ungefär 40 min! Sofia & Arvid tittade förbi också så vi drog en vända på stan allihopa. Försökte fördriva tiden, va kul att äntligen få träffa Arvid iaf :) Sen blev de tillbaka till tatueraren o börja på min lilla gris på handleden!, iihhh! Sen drog Sofia & Arvid dom skulle ju ut o käka o shiet, så jag, Pelle (tatueraren) och Angelica var ensamma i studion och vi snackade o allt o ingenting och hade faktiskt så jävla roligt, Pelle är så grymt sköööönt. Hade kunnat ligga där hela kvällen ;)

Igår drog jag o Angelica till skärholmen och kollade runt, jag köpte endel som vanligt. 1 par leggings, 1 tröja, 1 tubtop, 1 kofta 3 par kitty socker och endel presenter till Sofia som fyllde 22 år igår, Grattis bästaste! Så på kvällen drog jag dit en stund, vi spelade lite guitar hero och kollade solsidan, myspys!

Och idag var det tillbaka till verkligheten, de har varit så jävla skönt de har varit att vara ledig i helgen! Jobbade såklart sämsta tiden idag 11-19.30. Men fick en positiv överraskning iaf som gjorde dagen lite bättre, chefen & biträdande chefen tycker att jag har gjort jättebra ifrån mig så dom frågade om jag vill bli assistent/kökchef och jag tackade ja! Lite kul att komma någonstans :)

Men nu blir de nog sängen, glo film sen sova upp & jobba 08.00 imorgon!

                                 
                                                                               My piggie

EliiiN
/ It wasn't meant to end like this, not without you!

4 kommentarer:

  1. Så fin liten gris du fick på handleden :-)
    Åh grattis till chefsjobbet :-)
    Puss på dig.

    SvaraRadera
  2. va söt :D riktig elin tatto !
    och får gratulera till uppgraderingen på jobbet :D fan så kul! <3

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket alla <3

    SvaraRadera