fredag 4 februari 2011

Fredag


Innan träningen i onsdags

Igår hade jag en liten egodag, behövligt som fasen kan jag meddela. Vaknade vid 11.00 o drog för att köpa hårfärg, fanns ju bara en färg av den jag använder på Willys o jag behöver 4 blonda & en mörk för ska färga löshåret också. Andra Willys hade inte heller den färgen, inte Ica Maxi heller men Coop hade tack och lov :) Sen köpte jag en ansiktsmask också, och killen framför mig i kön va bara tvungen att kommentera de. Men lite kul me folk som vågar prata med än, mer sånt!

Så när jag kom hem var de bara börja färga, och det blev kanon plus att jag måste säga att mitt hår mår kanon nu. Har verkligen börjat ta hand om de, med hårinpackning och någe annat man ska ha i efter man duschat som va jättebra, tack Lina förtipset :) Sen blev de lite annat pill också, raka benen, noppra ögonbrynen & måla naglarna m.m. Sen skulle ja även cyklat hemma hade jag tänkt, men icke sa nicke de orkade jag inte. Jag drog och solade med Angelica ist, var ett bra tag sen. Så de va jäkligt skönt! På kvällen drog jag över till Adam och glodde film!

Idag gick man upp 07.30 för att hänga med Lina till Huddinge sjukhus för kolla upp lite saker. Slutade med att hon skulle få ta ett ryggmärgsprov och de gjorde så sjukt ont när dom skulle göra de i Södertälje sist så dom hade fått avbryta, så hon va ju måttligt glad när dom sa att hon skulle få göra ett sånt. Jag fick själv ont i magen, men de gick jättebra den här gången, hon va så duktig så min smula :D Så dom kan inte ha varit sådär jättebra på södertälje sjukhus. Iaf inte på sånna prov. Sen stannade vi en stund för hon va tvungen ligga ner i ca 40 min o vila, sen träffade vi syrran en snabbis eftersom hon jobbar där :)

Nu är jag hemma funderar på tvinga mig upp på den där jävla cykeln sen duscha o sen dra till Garry. Men vi får se om ja orkar ^^

EliiiiN
/ I may be bad, but I'm perfectly good at it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar