onsdag 23 februari 2011

Pirrpirr


jag vet knappt va som e bra med mig
varför du kämpar på o ba vill va med mig

Kan väl börja med att säga att min sjukhet gick över rätt fort, jäkligt skönt! Dock rinner näsan ganska friskt fortfarande men de får jag väl leva, ett tag till iaf haha. I måndags kom Lina & Alvin över en sväng på en kopp kaffe, mysigt värre. Sen drog jag & mamma hem till syrran . Wilma skulle på års kontroll och Leo skulle klippa sig. han blev så fin så!

Igår var äntligen sista dagen med Cambridge, hatar verkligen den skiten . Men jag får väl skylla mig själv lite också kanske, för jag dricker nog inte dom 3 literna vatten man ska men jag blir såå jävla hårt i magen av skiten. Faen inge kul o bajsa stora stenar liksom! Tack & lov att det är över! Jag gick endå ner 3.2 kg på den här veckan, blev jäkligt paff att de blev så pass mkt trotts allt nu när man inte har så mkt kvar att ta av längre. Men de va en skön liten push och nu är de inte alls långt kvar, iiiih!

Var med Patrik en sväng igår oxå på dagen, tog de lugnt och chillade lite bara. På kvällen drog jag över till G, överraskade han lite sådär. Eller ah jag åkte dit utan att säga nått helt enkelt, kanske va lite dumt om han hade haft något annat för sig, men tog en chansning och den gick hem. Så vi käkade god mat & kollade på solsidan^^ Äntligen fått han att börja titta på de yeye! Sen blev de sängen relativt tidigt!

Idag har jag inte gjort så mkt, drog hem från G ganska tidigt eftersom jag vaknade tidigt och inte orkade ligga där o glo i väggen.  När jag kom hem bestämde jag mig för dra o träna, va ju ett tag sen nu ^^ Sen blev de till jobbet.

EliiiN
/ I want to love you but I better not touch
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much

3 kommentarer:

  1. du är så sjukt duktig och jag blir så peppad av dig.. men står det någonstans hur du har burit dig åt? från början alltså? jag är så trött på mig själv för jag tappar alltid motivationen efter ett tag. heja dig i alla fall du är skitsnygg!

    SvaraRadera
  2. Nej va glad jag blir :) Trevligt att man kan insperera andra! Nej jag har inte skrivit de någontans, vill du ha att jag ska skriva ett inlägg om de kan jag självklart göra de :) Tack desamma snyggo!

    SvaraRadera
  3. Ja, haha! Om du orkar göra det så vore det toppen! :)

    SvaraRadera