måndag 7 februari 2011

Helg?



Ja någon direkt helg har man ju inte haft, jobbat stägning både lördag & söndag. Och i lördags hade jag en sån JÄVLA ångest över att dra te jobbet, tänkte det är lördag hur FAEN ska vi klara oss på två pers? Men de kom inte alls mycket folk, eller inget vi inte kunde klara galant iaf. Sen fick man ragga cigg av kunderna till Conny också, kändes lite sådär allså haha :P Och påväg hem på natten blev man stoppade av polisen förförsta gången, men ärligt hur stor är chans att dom är ute kl 03.00 på natten & stoppar folk?! Jag blev iaf lite chockad o bara Conny " Det står någon idiot mitt på vägen" . :P

Aja igår kom syrran med barnen hit, Leo är sjuk så vi åkte till akuten dom hade en tid kl 11.00. Och de visade sig att han hade halsfluss stackarn. Men han fick penicillin så nu kan de bara bli bättre iaf :) Sen gick jag & syrran på en promenad, sen försökte jag vila lite innan jobbat för va så enormt trött. De gick bra på jobbet idag med, lite mer folk än igår faktiskt. Och mindre kul ja fick stå i driven från 16.30 -02.00 men men...Vi slog rekord med att komma därifrån iaf, 02.14 stäplade vi ut, och vi stänger liksom hela restaurangen klockan 02.00. De ni!

Men nu är jag glad, för nu är helgen över och jag är ledig i två dagar! Så vi får se va som händer idag, jag ska iaf träna med Angelica. Sen blir det nog att dra o sola en sväng.

EliiiN
/ Tell my Sister not to cry, mom
tell daddy to be brave,
and when I go to heaven, mom
write Daddys Girl on the grave

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar