onsdag 9 februari 2011

Start living my life for me


Ja igår var man som sagt ledig, så jag gick upp hyffsat tidigt. Tvättade & drog iväg o tränade. Efter träningen blev de att hoppa in i duschen fixa till sig o dra sig iväg mot sthlm för att träffa Sofia, men påvägen dit svängde jag förbi Garry & slängde ner en liten sak i hans brevlådan, han fyllde ju år i söndags så :)

Väl hemma hos Sofia blev de massa snack medans hon gjorde sig iordning, sen blev de iväg o fixa pass för Sofias del, eller för väldigt väldigt många andras del också :P haha! Sen drog vi & käkade sen blev de en vända på stan i de väldigt blåsiga vädret! Fyndade ett par riktigt snygga jeans som egentligen kostat 700 spänn men ja fick dom för 200, väldigt nöjd! Två st bodys blev det också! Sen blev de hem te Sofia o kolla kryssningar & glo på "Trassel" jävligt bra film faktiskt ^^ Så kryssning blir det till helgen, ska bli jäkligt roligt!

Idag har man legat o slöat i sängen ganska länge, så jävla boring men kan inte sova  ;/ Vaknar jämt så jävla tidigt även om ja lägger mig sent. Sen blev de till att träffa Lina idag iaf, finally! Hon har ju inte mått någe bra alls min smula sen hon tog ryggmärgsprovet! Så vi drog bort till babyland & köpte en ny tvillingvagn och en barnstol te ungarna :) Sen hade ja tänkt träna men mamma ska ha bilen så ja ska åka buss te jobbet och jag orkade faktiskt inte stressa så idag blir de vilodag om ja inte cyklar på cykeln när ja kommer hem från jobbet!

EliiiiN
/ I can be who I wanna be

4 kommentarer: