torsdag 17 februari 2011

Kvalitetstid


<3

Igår var man stendöd, somnade halv 5 på morgonen och gick upp hyffat tidigt för att träna vilket jag nog inte skulle ha gjort. Ingen sömn plus att man inte käkar någon fastföda o träna, va ingen bra kombination. Slutade me att jag låg o halvsov i sängen precis heeela dagen, va helt slut i hövvet!

Vid 18.00 tiden kom Sofia över, och de blev massa snack om allt & ingenting och helt enkelt bara ha de bäst! Älskar att man inte behöver göra något speciellt men endå ha de så jävla bra! Vi bestämde oss iaf för ha skräckiskväll, vi valde tillslut "The last Exorcism". Och rädda som vi är sket vi ju på oss, vi sitter alltid typ på varandra o klämmer sönder varandras händer o skrämmer upp varandra ännu mera haha ;p Kan tänka mig hur de skulle se ut om någon såg oss. Sen på natten vaknar jag av att Sofia bara "Elin, vad gör du?!" och jag typ vaknar o bara "va va ?" Då hade ja tydligen sträck mig efter hennes ben, o de skummaste är att jag svagt kommer ihåg de även om ja liksom sov? Det va faen lite smått creepy plus att jag hade snackat massa i sömnen ;P haha

Aja idag gick vi upp vid 10.00 käkade frukost o fixade lite, sen blev de ner på stan. Jag fick tag i 1 par leggings, 1 par jeans och 1 armband :) Gladtjej! Sen gick vi o satte oss på Nancys en stund och snacka, och jag var måttligt avundsjuk på Sofias tonfiskmacka, GAAH GE MIG MAT! Sen bar det av till tatueringen, Sofia skulle fortsätta på sin arm. Där satt hon i två timmar, sen fick de vara nog. Men hela fjärillen blev klar nu är de "bara" skuggingen och de kvar, och fjärillen blev GRYM och hon va så duktig min smula. Att tatuera insidan av armen kan inte vara skönt allså.

Väl hemma sen var det tänkt att ja skulle dra o träna, men orkade verkligen inte.
Ne nu borde jag hoppa i kojs, jobbar 9-17 imorgon.

EliiiN
/ Problemen tar över och du vill ge upp

2 kommentarer: