måndag 13 december 2010

1 år av kärlek


Döskallering designad av Laila Bagge

I torsdags var de fullrulle, jag o mamma åkte runt o inskaffade lite julklappar. Sen skjussa ja ner henne till frissan och jag drog och tränade. Hem duscha fort som fasen, iväg inskaffa mer julklappar. Ner på stan möta upp mamma fixa lite saker där. Sen iväg o hämta Robin, gosa med han ungefär 1 timme sen skulle jag iväg till jobbet :( Va skit o vara på jobbet när jag visste att han låg hemma o vänta, men fick sluta 45 minuter tidigare iaf.

I fredags var jag ledig, så vi låg bara gooosa hela dagen iprincip, hämtade dock barnen på dagis också. Mamma hämta Leo medans jag o Robin hämtade lilla Wilma som har börjat på dagis :) sötnosen! Sen blev de såklart idolmys på kvällen, älskar Jay någe enormt. Han är så grym, men tycker Minnah gjorde vinnarlåten bättre!

I lördags blev de också bara mys, jag ville verkligen inte gå o jobba sen där på kvällen. Men de gick fort och jag var hemma innan ja hann åka kändes de som, mamma hade tjejmiddag så de va lite liv i luckan när man kom hem. Men jag & älskling satt o snacka med pappa hela kvällen, o skrattade o hade oss. Han får ju inte vara med på tjejkvällen liksom ;P Jag hade tagit med mig hallonpaj hem från jobbet också som dom fick sitta o mumsa på :) Sen fortsatte vi glo på Saw filmerna, vilket ja inte fattar varför dom e bara as äckliga.

Och idag hade vi ett år tillsammans <3 Kan inte fatta att de har gått ett helt år? Helt galet. Men jag är så sjukt jäkla lycklig med min man! Älskar dig Robin! Presenterna gav vi redan i fredags, ingen av oss kan ju hålla oss :P Jag fick min ring jag har suktat efter sååå länge, gladast blev jag. Och världens finaste kort :) Innan Robin skulle hem idag och ja skulle te jobbet så drog vi förbi syrran en sväng, då hon för engångsskull va hemma också :)

                       
                      
                                                                 Det finns ingenting bättre än du!


Kom hem nyss från jobbet, skönt! Snart blir de sängen.
Imorgon är man leeedig, så det är bara hojta till om ni vill hitta på något.
För har inte mycket ledig nu framöver :( Känns som livet består av jobb & tränar förtillfället.

EliiiN
/ In fucking LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar