torsdag 2 december 2010

The road is never long between friends


Linnet jag köpte igår, från bikbok

Idag vaknade jag vid 9 redan men låg o drog mig lite i sängen, skönt. Sen var de bara att äta frukost o fixa sig osså över till Lina, var där ett bra tag men tiden går alltid lika fort när man sitter o pratar skit :)

Efter de drog jag ner till stan för att träffa Madde och glo runt lite på stan, va jättemysigt gå runt där i olika affärer o snacka skit :) Fick äntligen tag i min glittriga "bolero", gladtjej :D
Lite dyr egentligen, men vafaen ibland får man unna sig lite dyrt också. Tittade runt lite efter strumpbyxor också, men de får bli en annan gång. Och Madde va så snäll o försökte hjälpa mig med att hitta någe ja kunde köpa te Robin i julklapp. Hittade dock på en gullig sak igår iaf sen har ja en annan liten idé :)

Sen drog jag hem lite snabbt o käka sen drog jag o Angelica till gymmet. Idag gick de skitbra, sprang som en jävla idiot på de där jävlabandet ;P haha.
Nu är man hemma iaf o glor på Robinson, ja jag vet ja följer all skit!

EliiiN
- Jag vill bara tacka mina underbara vänner som stöttar mig i min viktnedgång och kommer med
massa stöttande ord & komplimanger, det betyder väldigt mycket för mig och alla ni andra kan bara go to hell!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar