måndag 6 december 2010

Bröllopsfest



Bröllopsparet!

I lördags var de ju den stora dagen me stort D, iaf föra Lina & Linus :) Jag sprang över till dom vid 11 tiden för att hjälpa Lina med korsetten, ni vet ingen kan ju som jag . haha ! Dom var så sjukt jävla fina, helt galet. Sen bar det av till rådhuset för deras del och jag drog o hämta Emelie vid tåget, så jäkla kul att hon kom va ett bra tag sen vi sågs nu .

Så vi drog upp till sthlm direkt, Emelie skulle byta sitt löshår. Och det slutade även med att hon köpte massa annat inklusive slingor i olika färger. As najs :) Och jag köpte ett par leggings, dom var jättefina plus att dom kosta 50kr.

                      


När vi kom hem, var det bara att börja fixa sig o slänga i sig lite mat! Var jättekul att få fixa sig o hålla på, var ju ett tag sen man festa om man säger så. Och Emelie hjälpte mig med sminkningen, kände mig helt jävla lost brukar bara ha brunkräm o mascara nuförtiden. Jag blev supernöjd!

Så vid 7 var det bara att bege sig mot moraberg där festen skulle vara möttes av en snygg glad FRU Ericsson ;) Min bröllopspresent var ett presentkort på Cervera och ist för att komma med en blomma komma jag med en Potatismosare, tror nog bara de är Lina som fattar grejjen haha :D

                     
                                  
Ibörjan va väl jag o Emelie lite smått mobbade, typ alla kände ju varandra sen tidigare. Jag kände kanske två och några andra visste jag bara vilka de var. Men de ordnade upp sig rätt snabbt, speciellt när vi körde "hela havet stormar". Det var riktigt roligt o alla slogs verkligen om stolarna haha. Sen fick man höra att man var lik Laila Bagge det var ju lite mindre kul, men ja skulle tydligen ta de som en komplimanger sa dom för hon va tydligen skitsnygg :P Själv tycker jag hon ser gammal o tråkig ut bara.

                      
                     
    
                                                                  Party dudes on the table


Ja vad ska man mer säga? Egentligen har jag hur mycket som helst att berätta, men har en känsla av att detta kommer bli ett ganska långt inlägg iaf. Men jag hade iaf SJUKT roligt, jag var nog fullare än jag minns (A) haha. Och jag dansade järnet, var så jäkla skönt att få dansa igen allså. Träffade jätte många sköna människor, fick jättefina komplimanger som verkligen värmde <3 Och jag är så glad för Linas skull, att hon har hittat the perfect match. Dom är så fina tillsammans!

Så om vi sammanfattar kvällen så är de: Bästa folket, alkohol, ont i kinderna(av allt garv), dans, ta hundratals fula kort, ligga o skratta i snön med Lina, vakter kom? Folk bada osv !


                      
                      

                                                              Lina & Linus!

Jag vill bara tacka alla för en underbar kväll, och önska Lina & Linus all lycka i framtiden :)
Pappa kom väl o hämtade mig & Emelie vid 3 tiden, då blev de hem o käka äggmacka o somna till "Sunes sommar"! Morgonen därpå blev man väckt av jobbet, var lite butter över de eftersom dom hade gett mig ledig 4-5 dec men men.. Vi var vakna kanske en timme där på morgonen sen somna vi om igen. De va skönt och behövligt var inte direkt på topp. Sen blev de ner till stan en snabbis och fixa en julklapp till pappa sen hem glo film o spela spel. Sen skulle snygging hem :( Men vi får ta o ses snart igen!

Och idag har jag jobbat 8-17.00, gick jävligt bra idag faktiskt. Klara kassan galant för engångsskull så jag var tillomed lite stolt över mig själv. Plus att ja fick berömm :) Härliga tider! En lite rolig sak, det kom in en kille som ja kände igen som fasen, sen kom ja på vart ja hade sett han förut & de var från tvprogrammet, "I form med Anna anka". Antar han har falligt tillbaka i gamla vanor!
Men men nu kommer lite mindre härliga tider, ja ska träna haha :P

EliiiN
/ -30 jävla kg :D

5 kommentarer:

  1. hahaha...häftig pose..du ser verkligen GLAD ut....härligt tjejjen!!
    kram/Ewa

    SvaraRadera
  2. Snyggjävel! Och grattis till -30kg ;D

    SvaraRadera
  3. Tack som faen min älskling :)

    SvaraRadera
  4. haha snygga bilder på dig smulan.. En annan ser ju ut som något katten släpat in! :P

    SvaraRadera
  5. Tss du är alltid snygg, men vi behöver ju inte snacka om hur fula bilder på mig de lär finnas på din kamera ;P

    SvaraRadera