tisdag 21 december 2010

Always workiwork

Idag var det bara att stiga upp 06.30 klä på sig, käka frulle och dra till bussen, var sjukt kallt ute. 16 jävla minus! Hade ont i magen inför jobbet idag och pga olika saker ja inte orkar nämna här, men de gick skitbra faktiskt. Var en kanon dag rent ut sagt förutom att vi fick en jättestor leverans, får leveranser varje dag men den här var enorm o mina tår frös till is medans vi packade in allting. BBRRR!
Sen så frågade Madde om ja ville jobba över 2 timmar, hade absolut ingen lust men va gör ja hemma egentligen? Så ja gick med på de men kompromissade lite iaf, börjar 10.00 imorgon ist för 9.00 ;) höhö. Ja och det va mellan 5-7 det var kaaaos självklart! Verkligen kaos kändes som ingen visste va dom gjorde och de kom bara mer o mer folk. Vid 19.10 kom ja äntligen därifrån iaf, pappa hämta mig som den guldklimp han är!

Så nu är ja hemma har käkat, ska se om ja orkar mig upp på den där jävla cykeln. Kan inte säga att jag är så jävla pepp på träna efter mitt 11 timmars arbetspass. Sen är det faen julafton snart kom ja på :P Har verkligen inte fattat de, känner inte av de speciellt mycket heller. Men blir la bättre känsla när vi tar in granen och klär den :) Gee mig toorsdaag!

                     
                                                                              Disgusting!

EliiiN
/ You think I can't get hurt like you, you motherfucker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar