måndag 27 december 2010

Julafton


I torsdag slutade man kl 17.00, och när man kom hem väntade Robin på mig. Som jag har saknat honom. Så vi glodde bara film & så somnade vi båda rätt tidigt. Sen var det då julafton, lite kaotiskt där på morgonen. Vi skulle fira hos syrran och var tvungen åka två ggr för få med alla paket osv haha. Men det var väldigt mysigt, dom hade köpt en jättefin gran. Kan ju meddela det var UNDERBART att äta köttbullar igen, var så länge sen så jag verkligen bara nöjt haha. Sen var det såklart Kalle Anka, sen skulle ju tomten komma och vem skulle skulle vara tomte? Joo jag! Jag & mamma körde sten, sex & påse om det och ja loossaa :P
Så det var bara dra på sig kläderna och dra ut i kyylan!


Osså skulle man ju göra om rösten, jag är så sämst på de men försökte. Men Leo börjar bli så stor o fatta. Han frågade varför mitt ansikte var så stelt osv osv :P Jaa bara öhh de är kallt där ja kommer ifrån, HAHA! Sen var de paket öppning, barnen fick gå låss på paketen först dom var ju så ivriga sötnosarna :) Sen var de gamlingarnas tur höhö. Supernöjd med mina paketer, dom flesta var från Robin ;)

På juldagen tog vi det bara lugnt, jag nöjd av att få ha ledigt två dagar irad. Men på kvällen blev de bio, jag & mamma gick på "Svinalängorna" och Robin & pappa gick på "The town". Våran film var jättebra om man kan säga så, för den var jättehemsk. Men det är ju sånt som händer IRL så!

På söndagen jobbade man 13.00-20.00. Lite surt ville ner på stan o fynda massa. Men men det är väl rea ett tag till. Och idag bytte jag pass med Patricia, hon frågade om jag ville byta och jag blev överlycklig. Eftersom ja skulle jobbat stägning men fick ist jobbat 11.00-19.30 plus att ja fick sluta en halv timme tidigare så jag drog till gymmet FINALLY. Har inte orkat dra dit på ett bra tag bara cyklat hemma.

Nu blir det sängen och glo "Svenska hollywoodfruarna".
EliiiN
/ Thanks for lovin' me, cause you're doing it perfectly

2 kommentarer:

  1. Fina korten blev, kan du inte skicka dom till mig sen när du hinner? :-)
    Ja du fick riktigt fina julklappar av din Robin <3

    Vem spelade i den filmen ni såg och vad handlade den om?

    Kram

    SvaraRadera