fredag 3 december 2010

Girls with asses like mine, dont talk to boys with faces like yours.



Idag gick jag upp rätt tidigt och sprang över till Lina, skulle passa gullungarna en liten stund. Och det gick hur bra som helst, Meja satt kollade film och Alvin var bara allmänt glad :) Blev även att jag stannade en stund också när Lina hade kommit hem, snacka skit som vanligt och för hjälpa henne lite. Hon skulle nämlingen till Sala med ungarna och fixa håret till imorgon, iiihh^^ Btw så fick jag 4 par jeans av henne, och dom satt som ett smäck och den lilla rumpan jag faktiskt har vart nääääjs. Snacka om glad jag blev, tack sötnos :) När vi skulle ut med allt till bilen snöade de som bara den, helt sjukt.

Sen blev de iaf stan för min o mammas del, känns som jag är på stan hela tiden haha. Inhandlade iaf lösnaglar och strumpbyxor till imorgon. Och mamma shoppa loss minst sagt, iofs var de julklappar också men iaf. Sen blev de kebab, muums. Tack mammi! Vid halv 4 var de bara att åka mot jobbet, hade ett jätteskönt pass idag. Bara 4 timmar, gött. Så efter jobbet var de bara att köra hem som en idiot för hinna hem till idol, och jag vet inte riktigt vilka ja vill ska te final, alla tre är bra men hmmm kanske Jay & Minnah? Aja de blir som de blir :)

läääängtar till imorgon!
EliiiN
/ I have been through changes, but I'm still the girl you used to know. It's made me no different.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar