tisdag 14 december 2010

Max


Idag när man låg o sov o trodde man att man skulle kunna ligga där hela dagen, ringer dom från jobbet o ber mig komma in för dom var kort om folk. Hade verkligen ingen lust, såg fram emot mitt sköna pass 17-21. Men efter många om och men så blev de tillslut 13-19 ist. Och när ja kom till jobbet var Sara så tacksam så de kändes värt de. Sen satt hon mig i driven då va de inte lika kul längre, men de gick helt okej endå. Men trivs nog bäst i kassan. Direkt efter jobbet drog jag bort till gymmet, tvingade mig själv verkligen hade ingen lust alls, va trött o bara allmänt less på allting.

Nu är man hemma iaf, har käkat o donat lite.
Så nu blir de sängen o glo klart på "Desperate Housewives" för jag har en sån jävla magont :(

EliiiN
/ I love the way you do it', cuz you do it so crazy.

1 kommentar:

  1. jag beundrar verkligen dig elin. du är så duktig o STARK <3

    SvaraRadera