söndag 19 december 2010

One day off


Idag har jag ju som sagt varit ledig, så har tagit de jäkligt lugnt. Skönt, känner att jag behöver de. Sov nästan till 13.30. Gött, för har gått upp relativt tidigt dom andra dagar då ja kommit hem klockan 04.00 på morgonen. Antar att tröttheten kommer lite i efterhand.

Men iaf när jag hade vaknat till lite så blev de frukost och ner till stan en snabbis bara, är ju jävla pissväder ute. Blåser & snöar och är bara allmänt kallt. Men kirrade äntligen julklapparna till Sofia iaf! Sen sprang ja in på Apoteket en sväng för att visa min hand o hon utbrister "nej gud va torr du är", ja bara "ja jag vet det är ju därför jag är här?" Så skulle hon visa mig en salva ja skulle använda, ja tyckte de lät skitbra så tänkte ta den o gå te kassan men icke hon skulle sälja hela butiken till mig. Det var plåster o duscholja osv osv. Slutade med att ja köpte salvan & plåstrena och fick ett prov av den där olja ;P haha! Men plåstrena är skitbra o ha när ja jobbar för man kunde klippa dom som man ville, för det är ju rätt svårt att sätta ett plåster liksom mellan fingrarna plus att dom var läkande och de behövs eftersom jag är så torr så de har börjat spricka osv. Så jag hoppas de blir bättre!

Sen åkte jag med Pappa bort till Ica Maxi för att inskaffa en julgran, pappa ville först inte ha någon i år eftersom vi inte ska fira jul hemma. Jag protisterade och ja brukar ju få som ja vill, höhö ;) Ne men seriöst, en jul utan gran? NEVAH!
Ikväll lär de fortsätta vara lugnt, äta gott, träna lite och glo på beck :) Börjar 08.00 hela veckan så får se hur man klarar de då, är så van vid kvällspassen nu .


                                

EliiiN
/ Vad är skillnaden mellan dig och ett batteri? på batteriet finns det en positiv sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar