lördag 18 december 2010

Från träning till jobb?


Jaa det är väl ungefär så de blivit, förut handlade bara min blogg om träning nu handlar den bara om jobb känns de som. Men bloggen handlar ju om mitt liv o mitt liv är jobb just nu. Så det är väl bara att gilla läget.

I torsdags kom Sofia hit en sväng innan jobbet, var kul o se henne. Finns ju faen ingen tid o träffas, får lite panik av de. Jobbar inte jag så jobbar hon osv. sugit. Men vi tog de mest lugnt snacka endel o busade med barnen som va här. Sen va de bara bege sig till jobbet med värsta klumpen i magen för jag skulle jobba stägning förförsta gången. 16.30-02.30. Men de gick faktiskt barabra o tiden sprang iväg, va väl bara drygt efter stägning då man ska diska allting osv. Så kom ifrån jobbet kvart över 3, HEM TE SÄNGEN DIREKT kan ja säga . helt död.

Igår låg ja i sängen typ hela dagen, var sååå trött. Skjussade dock runt mamma som vanligt. Va meningen ja skulle tränat också men hade ingen ork till de, känner mig så jävla fail. Sen blev de jobbet igen 16.30-02.30. Var nog ännu mer nervös idag eftersom det var fredag o lär vara endel folk. Och det var de kan ja säga, från ja kom tills vi stängde va de folk där HELA tiden och efter 23.00 är det bara jag o Sebbe som jobbar så JA de var stressigt plus att vi inte hann förstänga för de va så mkt folk hela tiden så kom ifrån jobbet klockan 4. Awesome! Robin hade hållt sig vaken o ringde mig o var orolig att de hade hänt någe, för han trodde ja skulle ringa vid 03.00 tiden. aww saknar han så mkt!

Idag jobbar jag bara 16.00-21.00 så de ska bli jävligt skönt faktiskt, sen ska ja bara ta de lugnt.
Och imorgon är jag leeeeedig :D Ska försöka träna lite imorgon för lär inte orka de idag heller, har bara tränat två ggr denna vecka. Tre gånger om ja gör de imorgon, brukar träna 5 ;/

Har lite smått panik över mina händer också faktiskt, dom har blivit så fula sen jag började jobba på Max . Först är de alla sår o alla brännmärken överallt, plus att ja blivit så torr(ser nästan ut som exem) mellan fingarna & de e så torrt så de typ spricker o blir sååår :( Får ta o kolla upp de. Kanske beror på att vi är övrallt o tvättar händerna varje sekund.

EliiiiN
/ I'm so sick and tired of this

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar