tisdag 7 december 2010

Jobb


Välkommen till Max, det går bra att beställa

Idag var de ändrade planer, skulle ha jobbat 8.00 - 16.00. Vilket jag ville, gillar den tiden. Men så blev de inte blev ist 12.00 - 19.00. Va helt okej endå, fick ju sova till 10.00 :) Idag var de ännu en bra dag på jobbet, skönt som fasen. Börjar äntligen fatta allt, så de är bara att gå dit o göra sitt liksom ist för att ha ont i magen för att man känner sig värdelös o iväg. De enda var väl att ja var lite döv idag kände ja, hörde fasen inte va kunderna sa o Jennifer bara garva åt mig, sen ville Conny jag skulle stå i driven. Jag bara ALDRIG. Jag har liksom jobbat där i 2 veckor och Adis som har jobbat där i 1 år frågade han inte ens. (Och hon har aldrig stått i driven innan)

När ja slutade så stod pappa o Angelica o vänta på mig, blev direkt te gymmet och vi körde på stenhårt. Kändes skönt va ett tag sen man va på gymmet även om jag cyklar hemma, skönare springa på gymmet :) Imorgon är man ledig iaf, då blir de till att sooova och träffa Sofia, myyys!

Ne nu ska jag återgå till Desperate Housewives.

EliiiN
/ Juz the thought of being with you tomorrow is enough to ge me through today.

1 kommentar:

  1. tack själv för i helgen bejbi! :D
    klart du ska komma och spela med mig! haha :D

    SvaraRadera