tisdag 30 november 2010

Hon med håret



Blondie!

Idag har jag verkligen bara tagit de lugnt, så jävla skönt! Jobbade till 23.00 igår och de va minst sagt kaotiskt. Jag hade iaf världens bästa pappa ringde precis när jag hade slutat o sa att han stod utanför o väntade på mig <3 Så jag slapp ta bussen!

Så största delen av dagen har jag bara glott film o myst i sängen. Färgat håret har jag oxå hunnit med att göra, det var behövligt vilja jag säga. Det var ett jäkla bra tag sen sist därför jag har left i min mössa iprincip. Men nu är de fixat o de blev förjäkla bra allså :) Vid 5 tiden drog ja o Lina till gymmet, ingen var taggad som vanligt men vi körde på endå. Känns alltid så skönt när man väl har kommit hem.

Imorgon blir det sthlm & Sofia, vi ska springa runt lite på stan o leta julklappar.
Sen blir de nog hem te henne o ha myskväll ^^ Kommer bli awesome!
Men nu är de sängen & tvn som gäller :D

EliiiN
/ Inget glas rymmer ens hälften så mycket som det rinner ut då man slår omkull det.

1 kommentar: