onsdag 18 januari 2012

Afrodans


Idag var det jobbet som gällde(som vanligt), och jag är fortfarande utlånad kommer troligtvis vara de resten av veckan! Som sagt roligt me nytt folk osv, men det är fan tugnt arbete. Men kontrollerar olika pallar med lastbils delar och packar dom ordentligt så att ingenting skadas. Så du står helt böjt hela dagarna o kollar ner i en pall och lyfter tunga saker för att packa om dom o lägga imellan plastfolie osv osv. Har redan börjat få ont i ryggen, andra dagen. hejjjaa!

Och han som arbetsvägrade igår o gick hem sa tyvärr upp sig idag. Tycker jag verkligen är väldigt tråkigt, tycker hela avdelningen :/ men men...

Efter jobbet idag blev det afrodans som varje onsdag, och jag måste veerkligen tjata om de igen om ni inte har provat, PROVA! Det är så sjukt roligt men samtidigt såå jobbigt och väldigt bra träningen! Går därifrån varje gång, trött/svettig & glad :)

Och livet börjat kännas sådär jävla awesome igen, skönt som tusan! Har inte många kilo kvar till mitt mål. Så börjar bli nöjd med mig kropp igen! Och imorgon är det biggest loser sverige, missa INTE! Och fredag kommer bli en förjäkla bra dag, ska på arbetsintervju sen på kvällen ska jag iväg med jobbet till heron, käka middag & bowla :) Sen svänga förbi A på radion sen hem till mig o myyyysa!

Ne nu måste jag fan duscha, sen ännuu mer desperate housewives :)


LillefiiiseN
/ I'd go anywhere just to win your heart.

2 kommentarer:

  1. Du är duktig du! Heja, så skönt att du snart är i mål och att du känner att livet är awesome.

    Trodde biggest loser Sverige var igår så blev besviken när det inte var så men blir ju roligt ikväll istället.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är skönt, när man gått ner 40 så känns inte några kilo så jobbigt :) ja jag längtar till ikväll^^

      Radera