måndag 30 januari 2012

Måndaag


Klänning från "New yorker"

Helgen har varit myyys!
Var och bowlade med syrran i fredags, var sjukt kul att bara göra något hon och jag. Plus att vi ägde ganska hårt :) Sista serien vi körde vet ja inte va som hände, ja fick spärr/strike/spärr/strike/spärr. Det var helt galet^^ Slutade iaf med att ja fick 161 poäng, är nog det mesta jag har fått :) På kvällen efter radion kom Anders hit!

På lördagen låg vi o tog de jävligt lugnt, syrran och barnen kom förbi en stund. Sen drog jag o Anders till skärholmen, Anders var något motvillig. Han tycker bara det finns araber i skärholmen! Men jag ville bara göra en snabbvisit på två affärer så det gick ganska fort. Köpte ett par snygga jeans som ja blev sugen på när ja såg att Tess hade köpt dom, och sen blev det två klänningar sóm Anders dregglade över :P Klänningarna var iofs likadana fast olika färg, en av dom har ja på bilden. Den andra är vit ist för brun :)

Förutom det har det bara varit massa mys och massa desperate housewives och fix i Anders lägenhet o mys med råttorna :) Dom fick det lite lyx igår efter vi hade städat deras bur!

Och idag var det måndag igen, ganska seg dag men tycker måndagarna går ganska snabbt endå. Så direkt efter jobbet blev de ner till stan för köpa nagellack, tänkte ta hand om mina händer ikväll. Dom blir så jävla torra o röda på vintern :( ska smöra in dom o fixa fransk manikyr oosv... Sen hem förbereda maten o sen dra iväg o träna Gympa & Zumba 17.00 till 19.00! Efter de till affären och handla lite sen hem o laga maten..

Så nu sitter jag här nyduschad och mätt o belåten efter min goda kycklingsoppa o ett ägg :D Ska krypa ner alldeles strax och försöka sover, känner att ja behöver de :)




LillefiiiseN
/ Det pirrar i hela mig när jag ser på dig

2 kommentarer: