tisdag 24 januari 2012

Prosit


Den här dagen har varit en bra/dålig dag.. Fick ett jättepositivt samtal imorse så vi får väl se hur allting blir.. Och sen gick dagen förvånansvärt snabbt. Annars har allt varit rätt segt och jag tror jag börjar bli sjuk :( Och jag har inte tid/ork eller lust att vara de nu ! Men näsan rinner som en jävla vattenkran, känner mig inte ens snorig men de bara rinner o rinner som vatten verkligen. Har lust att trycka upp två tamponger i båda näsborrarna, så störigt när man står pratar med någon så känner man hur de börjar rinna, GAH!

Så idag blev de ingen träning, tråkigt men det var nog lika bra! Men som sagt ska jag iaf börja äta på fredag så igår var jag o pappa o handlade lite soppor o tonfiskfile som jag tänkte tipsa lite om. Tonfisk är jättebra men tonfisksallad o tonfisk på bruk blir ofta ganska torrt utan sås osv.. Men dom här tonfiskfileerna är som typ en vanlig köttbit man bara stekar, as smidigt o nyttigt :)
Anders har också bestämt sig för att bli nyttigare.. Inte för att vara taskig men de kommer aldrig gå helt men bättre tror ja absolut han kan bli.. (han älskar donkens drive för mkt:P). Det svåraste är ju att hitta någon "nyttigt" som han gillar, han är väldigt kräsen min man.. Enda han äter i salladsväg är tomat o avacado! Men riskakor gillar han och det är ju iaf bättre än chips/godis och cola. Och colan är även utbytt till ramlösa/loka.. Något annat som han gillar, vilket inte är sådär jättenyttigt men vafan allt är bättre än massa godis o skit.. Det är rostat bröd med smör och Abba seafoods caviar röd finkorig rom och gräddfile och rödlök^^ muums!

Tänkte försöka få han äta morotsstavar/grukstavar med dip med mig också.. Iofs är gurka redan utesluten för det hatar han men morotsstavar funkar nog även om han inte är världens största fann!!

Nej nu ska jag gosa ner mig i soffan med råttorna och kollar desperate housewives och väcka min snarkande man , haha!

Jag minns inte hur livet var innan dig och jag kan
inte föreställa mig hur det hade varit utan dig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar