torsdag 26 januari 2012

Biotajm



Näsan rinner fortfarande så blev ingen afrodans igår men hade endå inte hunnit, för direkt efter jobbet drog jag för att hämta våran bil som varit inne på lagning sen hem byta om och ner på stan hämta upp Angelica o köra mot heron city :)

Det var dags för biotajm som äntligen blev av, vi har nog planerat att gå på bio i över en månad nu. Men någonting har alltid kommit ivägen. Vi bestämde oss för att se "Stig Helmer story", den var väl sådär. Men gjorde inte så mycket hade trevligt sällskap! Efter bion drog vi o handlade lite mat, för ja tänkte göra laxburgare till Anders men då är de bra om man har de hemma också haha..


Vem kunde tro att ja skulle bli en sån kock? Ganska överraskad själv men det är roligt att laga mat, speciellt till någon man älskar och som verkligen verkligen uppskattar de och uppmuntrar mig. På kvällen när A kom så blev de bara mys framför desperate!

Imorse när klockan ringde låg en snarkandes A fortfarande brevid mig, (Han har alltid åkt innan jag går upp). Så det blev bråttom bråttom.. Annars har det varit en bra dag på jobbet fick sluta 15.00 och vara lediga imorgon! wooho!

Så efter jobbet drog jag o pantade några brukar, jag fick en hel del så handlade lite mat! Väl hemma har jag packat lite och ska snart våldta träningscykeln sen blir det dusch och dra mot Anders föräldrar, imorgon ska jag nog väga mig och se om det har hänt något denna vecka, och så ska jag börja ÄTA! På kvällen ska jag o syrran bowla och ha lite girl talk :)

Ha en trevligt heeeeelg!
GRATTIS ÄLSKLING TILL DIN FASTA ANSTÄLLNING! <3

EliiiiN
/ I'd go anywhere just to win your heart.

2 kommentarer:

  1. Grattis till Anders :D & skönt du får käka lite imorron, första maten är ju grymt gó! haha <3

    SvaraRadera
  2. Ja vem skulle kunna tro det? :-) Men kul att du börjat gilla laga mat snart lagar du som en proffs :-)

    Ja grattis till Anders glömde ju säga det till honom.

    SvaraRadera