fredag 13 januari 2012

Mat? Ja tack


Muuums

Idag har jag ett litet svagt moment, skulle egentligen ha dragit till gymmet. Men orkade verkligen inte röra mig, speciellt inte i detta väder.. Tanken var då ist att cykla hemma, men idag har jag varit på intervju vilket betyder att jag precis har duschat så orkar inte svetta ner mig & duscha igen. Men har iaf gjort mina situps/armhävningar osv..

Ett träningstips om du vill bli av med kärlekshandtagen:
(om jag nu kan förklara de i ord så ni fattar)
Men iaf, man sitter på rumpan på golvet och har benen i luften (det går bra att ha fötterna i golvet oxå med böjda knän). Och ju längre ner mot golvet ni kommer med ryggen desto mer känns de i magen. Sen kan ni ha en "boll" eller någon typ av vikt som väger cirka 3kg (eller mer såklart). Också röra man den från sida till sida.



Ska snart pallra mig över till syrran var det tänkt, var ett tag sen jag var där nu. Saknar mina buusungar ;) Har förberätt maten till Anders också som han ska få när han kommer efter radion (www.wantedfm.,se).
Kebabbaguette blev det, det är så sjukt gott. Är så jävla sugen mat nu men NEJ ELIN det är bara shakar som gäller än så länge haha. Men bara så ni vet är allt med kebabbaguetten bra förutom själva baguetten. Salladen,såsen,kebaben,avacadon,tomaterna osv osv är helt okej. Speciellt om man käkar GI som jag alltid gör när jag börjar äta igen efter att ha druckigt shakarna men mer om det blir det i ett annat inlägg :)

Har ju börjat följa biggest loser sverige nu igen när det har börjat. Tycker det är så bra, och man tar verkligen åt sig av deras berättelser eftersom man har varit där själv. Som Ralph, han gick ner 16kg på EN VECKA! heeelt gaaalet! Och tränaren Olga är ju helt orolig hon med, fött 5 barn och ser ut sådär! Följ hennes blogg här - http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/


LillefiiiseN
/ I am learning slowly one day at a time. That if I lose and fail, I'll be fine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar