tisdag 31 januari 2012

Vikt

Eftersom min blogg handlar mycket om vikt/mat & träning just nu så tycker jag det är väldigt passande att berömma mina nära & kära och folk i min omgivning som är så jävla stolt över, vill bara berätta för er hur jävla grymma ni är!

Therese - En av mina närmaste vänner även om hon bor cirka 40 mil bort (i borås). Varav det så träffas vi inte så ofta men när vi väl gör de så känns de som vi aldrig har varit ifrån varandra. Du är grym och en stor inspiration för mig, du får mig att pallra mig till gymmet varje dag och den 10de februari får jag krama om dig igen <3 http://www.thereselonnesjo.devote.se/


Paulina - Som tyvärr också bor långt ifrån mig, hatar att dom bästa jag har bor åt helvete. Men hon har hittat sin drömprins i sthlm nu vilket betyder att jag kan träffa henne mycket mera (jippie). Du är så jävla grym du också, jag finner inte ens ord. Du är bara bäst o jävligt saknad!




Och det finns så många mer som kämpar med sin vikt som finns i min närhet, samt gamla/nya bekanta och folk man kanske bara känner genom nätet.. Har dock inga före och efter bilder på dom men vill verkligen bara tala om för er hur jävla bra ni är och sluta aldrig KÄMPA, ni är så jävla grymma och som ni ser. DET GÅR, OM MAN VILL! Tro på er själva, JAG gör det!

Sist men absolut inte minst, min storasyster Emma. Hon har varit en stor inspirationskäll för mig och hon har gått ner hela 30kg. Helt galet, är så jävla stolt över dig!


LillefiiiseN
/  We just to be fat

3 kommentarer:

  1. Ni är grymma allihop verklgen :D fan så snygg kropp paulina fått o du med tokunge :) va stolt som fan! / p.s gicl inte skriva blogg adress :) / linda b

    SvaraRadera
  2. Du är grym bejb! :D och fan va ja längtar till den 10,e!!
    Tack som fan för du körde Cambridge, annars jag ja själv aldrig vetat va det va i antagligen aldrig kört det! Vi lever för framtiden, never Ever go back! :) snygg Paulina blivit, va längesen ja såg hon :O KUL !! PUSS goding <3

    SvaraRadera
  3. Åh tack kära syster, vad glad jag blir. Har ju fula före bilder men har inte velat ta några direkta efter bilder då jag inte är klar :-)

    Du själv är grymt duktig och jag är väldigt stolt över dig. Skönt att ha någon att prata med som förstår :-)

    Ja gu vad paulina ser ut att ha gått ner mycket.

    SvaraRadera