torsdag 19 januari 2012

Totalt slut



Den här veckan har verkligen kört slut på mig. Ska faktiskt bli lite skönt att vara "ledig" från träningen nu fre-sön. Bara göra lite situps/armhävningar o kanske dansa Zumba med Anders som gäller :)

Är precis hemkommen från träningen, och idag tog det verkligen emot att komma iväg. Ville verkligen bara ligga kvar i min säng o sova rent ut sagt. Men på någe vänster tar jag mig endå dit? förstår inte själv haha som jag går i trans dit eller något! Men det var kul när man väl va där,körde spinningen med jobbet och vi körde på som FAN rent ut sagt, mina ben typ skakar. Och det enda jag tänkte på va "jag ska väga mig imorgon, jag ska väga mig imorgon" :P haha! Ja som ni då förstod ska jag väga mig imorgon o se hur mkt jag gått ner sen förra fredagen, iiihh hoppas på bra siffror!

Imorgon ännu en fullspäckad dag,  jobba men tar några timmars "paus" då jag ska iväg på intervju sen tillbaka till jobbet. Och direkt efter jobbet hem duscha o dra till heron med jobbet o käka o bowla sen möta upp älsk på radion :)

Nej nu ska jag hänga tvätten o fixa mat o Anders och invänta biggest loser sverige 21.00 ;)

Ge mig 11 feb!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det gick bra på intervjun idag.
    Ha så mysigt i helgen och skönt med lite vila från träningen.

    Kram

    SvaraRadera