måndag 23 januari 2012

Helg



Det har varit en bra helg, intervju i fredags. Och det gick verkligen kanon. Kändes verkligen superbra, även om det var en gruppintervju. Så kände jag att jag stack ut lite o pratade endel för det gäller att synas när det är gruppintervju. Vann tillomed en liten tävling och träffade underbara människor. Får veta mera nästa vecka för den här veckan var hon bortrest.. Så resten av fredagen gick jag o sken som en sol haha!

På kvällen åkte jag till heron med jobbet, käkade och bowlade. Var riktigt trevligt faktiskt men vi va nog segast på bowlingen för vi hann bara spela serie och det var sjäävklart i andra serien jag började komma igång o göra endel strikar :P men men.. Efter de drog jag till radion o hängde lite där med folk tills jag o A bestämde oss för att dra hem till mig o laga mat o glo desperate^^

På lördagen blev de rätt lugnt, jag var iofs ganska duktig o gick upp rätt tidigt åkte och tankade bilen och handlade! Så när jag kom hem fixade jag omelett till A med bacon i, har typ blivit hans favvis :) Sen åkte vi och köpte en större bur åt råttorna, välbehövligt  då deras bur är alldeles för liten. Sen köpte vi ett till hus till dom och lite smått o gott, dom blev så nöjd så. Nu har dom tillomed en hängmatta, haha! Så det trixade vi med ett tag, vi fixade även i ödlornas bur. Bytte den bruna sanden till svartglittrig o möblerade om litegrann. Naaajs!


Liiite skillnad!

På kvällen drog vi till Anders föräldrar i snöovädret. Varför ska den komma nu för? suck! Aja vi kom fram tillslut iaf.. Jag somnade på soffan medans Anders hjälpte hans brorsa med någonting haha... När vi kom hem igen lirade vi supermario o glodde desperate (såklart).
På söndagen drog vi till Syrran, Patrik och ungarna för att Anders skulle fixa lite EL. Så nu har ungarna äntligen en varsin lampa i taket i deras rum. Wilma blev överlycklig över sin :) Sen fick Anders smaka på Patriks goda soppa (den såg god ut). Och då såg man att Anders är lika mogen som en åring, för både han o wilma satt o peta bort ärtorna ;P Eller nej okej det gjorde han inte men han hade om han inte varit "bortbjuden". Men han gjorde ganska fina grimaser när han åt dom, mitt mongo<3

När vi kom hem blev det pizza för Anders del, den såg sjukt god ut. Tacopizza såg det ut som, med nachochips & gucamole men det var någe mexicanskt! SEN kom pappa hem från Thailand och jävlar va brun han var, och han sitter endast i skuggan för fan, sååå orättvist. Gött o se han igen! Jag o Anders fick lite smått o gott, tackar vi för.

Och nu är de måndag igen, gaah. Men måndagar rullar på rätt bra. Och nu ska jag iväg på Zumba, orkade verkligen inte köra dubbelpass idag.. Men som sagt har inte börjat äta än så får ta de lite lugnt. På fredagar börjar jag äta igen, ingen kan förstå hur mycket jag längtar haha..


LillefiiiseN
/ Utan dig faller allting isär..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar