söndag 29 januari 2012

I'll NEVER go back

Var i skärholmen igår och shoppade lite med A, myyys! Köpte ett par jeans och då de slog mig vilken storlek jag nu har mot förut. Så var tvungen rota fram mina shorts när jag kom hem, för dom hade jag när jag var som störst och Anders har haft turen o slippa se mig så stor så var tvungen o visa honom och det är helt sjukt att jag nu kan kommer ner i bara ETT BEN! Förut satt dom verkligen tajt överallt!

Ja det är samma shorts på alla bilder + hade jag redan hade gått ner 7kg"förebilderna".

 

1 kommentar:

  1. Du inspirerar verkligen och det får mig att tänka om och tänka rätt! Har svårt att komma igång gällande allt. Hur tar man första steget?
    Hur gjorde du för att komma dit du är idag?

    Sen undrar jag hur din hud är idag?
    Hur är dina bröst tex?
    Jobbigt å fråga..
    Men jag har D-kupa och oroar mig lite för att få ''ett par tomma påsar'' då jag själv vill gå ner ca 20kg.

    Tack för att det finns människor som du!

    SvaraRadera