måndag 16 januari 2012

Tuggummi



Ett beroendefaktor när man inte äter något!
Så man får tugga på någonting iaf + att Anders alltid
klaga på att min andredräkt är förjävligt när jag dricker shakarna ;P


Nu har det varit helg och jag har mesta dels tagit de lugnt, bara gjort mina situps/armhävningar osv hemma :) alltid något! Jag och Anders har myst endel, varit på middag hos hans föräldrar & svängt förbi syrran och dom och varit i Uppsala o fixat lite EL hos Anders polare janne & jag fick såklart agera lektant under tiden ;P

Men nu är det måndag igen och träna träna träna... Har verkligen haft fullt upp idag. Jobbade till 16.00 sen direkt hem byta om och åka o ta ut pengar o vidare till träningen. Gympa & Zumba direkt efter varandra, så tränade 17.00 till 19.00. Sen direkt efter träningen drog jag bort till Geneta för att köpa ett xbox av paula och nu är jag hemma har precis duschat och väntar på att tvätten ska bli klar. Sen ska jag joina kudden!

Tänkte berätta lite om GI-metoden som jag kör, som ni säkert känner till. Man kan äta allt i stort sett men det man ska undvika mest är bröd,ris,pasta & potatis & självklart godis och allt där till! Och det passar mig alldeles utmärkt för jag älskar sallad, så du kan iprincip äta som vanligt fast du har massa sallad till ist. När man äter GI ska man oxå äta feta saker. Som fetaost och såser, kebab & bacon är jättebra att äta! Så kebabsallad är det absolut inge fel på att äta som många tror :) tänkte lägga upp en GI "tabell" här i bloggen så ni kan se lite bättre :)


Det här är dom minsta byxor jag äger, gissa vad de är för storlek? :)


LillefiiiseN
/ It's the way that I wanna live. You can't tell me what to do .

4 kommentarer:

  1. Oj duktig du är som kör två pass efter varann, att du orkar.
    Har inte kommit iväg på träningen ännu haha men har cyklat hemma igår och idag + situps så alltid något.

    Ja att jag klarat mig utan tuggummi förstår jag inte:-)

    SvaraRadera
  2. Jamen det spelar ju ingen roll, bara man rör på sig :) ja cyklar ju hemma ibland oxå :) jaa jag fattar verkligen inte hur du överlever utan tuggummi!!

    SvaraRadera
  3. snygging! ny bild? :D
    kanske 36 ? s ? vad det nu är i för storleks model, 26 ? haha ja vet inte! men snygg äru <3

    SvaraRadera
  4. Relativt, från dec ;P Ja de finns ju olika jeans storlekar dom som är från typ 25 te 32 eller något och sen dom andra som är 34 te typ 46? och större såklart.. Så i dom storlekarna är ju 34 smått men om man tänker i dom andra storlekarna där 32 är stort så låter de stort.. Men ja de är 36 i dom byxorna, o helt galet om du frågar mig :P tack hjärtat <33

    SvaraRadera