tisdag 2 november 2010

Barnvakten

                                                           Gullungen

Idag blev det en promenad i det sköna vädret igen. Efter den var de bara hem o vara barnvakt, jag o mamma hade bestämt oss för att passa båda barnen idag så Patrik fick det lite lugnt. Så mamma tog hand om Leo & jag tog hand om Wilma :) Det var hur mysigt som helst, jag la Wilma oxå förförsta gången, och man vaggar henne i famnen tills hon har somnat sen lägger man ner henne, och ja hann inte börja vagga förens hon sov :P Sååå söt! Ville knappt lägga ner henne!

Efter att hon hade sovit 1h 40 min vaknade hon, då blev de mellis o massa bus ofc ;)
Vid 14.30 tiden gick jag o Wilma ut o mötte upp Lina & Alvin för att gå o hämta Meja på dagis. Wilma & Meja är så söta tsm när dom tultar runt, vi var ute o lekte en stund och båda tjejerna ville köra Alvins vagn. Dom såg så söta ut där dom gick brevid varandra o körde vagnen :)

Efter en stund gick vi in, det började blåsa väldigt kallt så det var inge roligt att vara ute längre. Så var inne i värmen en stund sen va de bara på med kläderna igen o gå o möta Emma vid tåget. Sara skulle ha kommit hit idag oxå o sovit över men de blev inte så, hon hade spytt idag så ville inte ha hit henne ;P Men det var väldigt tråkigt, länge sen man såg henne nu.

Men men jag har ju min seriekväll att trösta mig med ;)
Påtal om de så kom jag på att ja ska cykla oxå, blääähh

                       
                                                          Wilma & Meja

öössS
/ And if I loose my way, I’ll find another road
‘Cause I can make a change on my own

1 kommentar:

  1. Mina söta Wilma :-) Så fint kort.
    Tack för passningen idag. Och nej visst vill man inte lägga ner henne när hon somnat.
    Söta små tjejer längst ner oxå :-)

    Kram syster yster.

    SvaraRadera