torsdag 11 november 2010

Tror jag vuxit en del, livet känns lite trångt

Idag har det verkligen varit en skitdag rakt igenom, allt har gått fel känns de som. Åkte ner med Lina till stan vid 9, då möttes vi av tjurkärringar på bussen (ovanlig, nej). Och när ja kom hem var ja glad över att mina "tröjor" hade kommit, men nej då hade jag fått fel färg, skulle ha lila o svart, fick rosa o lila. SUCK! Ville verkligen ha den svarta mest också.

Sen har man gått runt hela dagen o varit nervös inför intervjun, helt i onödan som vanligt för de gick asbra plus att den var över på ungefär 15 minuter ;P Så då kunde man åka lättad därifrån iaf. Påvägen hem hämtade ja upp syrran osså drog vi hem till mig bara för att ja skulle få någe i magen innan vi skulle på 60 minuters spinning! Gaah var ju fasen år o dar sen jag var på ett spinningpass, och det kändes vill ja lova. Jag dog lite halft men ja tog mig igenom de.

Efter spinningen var man trött, hungrig och allmänt irriterad som jag har varit hela dagen. Så när jag var påväg hem efter att ha skjussat hem syrran så är de en idiot som ligger bakom mig på motorvägen med hellyset på, de störde mig någe fruktansvärt. Så lät han köra om mig sen la ja mig i röven på honom med hellyset på, sen när ja körde om han så hade han stängt av de.
OHH GRATTIS! Sen blev de såklart broöppning också, och medans jag står där o väntar så ser ja på vägen brevid som också har broöppning att de är en idiot som ställer sig längst fram i kön fast i fel körfält? Jisses allså. Så nu undrar jag om någon behöver ett körkort för jag orkar faen inte med alla idioter i trafiken längre.

Så nu ska jag ta mitt sura arsle till duschen,
sen blir de sängen och Navy CIS!

            


öössS
/ Det är så logiskt, alla fattar utom DU...

2 kommentarer:

  1. Du var grym på spinningen ju. Själv orkade man ju ingenting.
    Jaså var det en som hade hellyse även efter du lämnat mig? Suck ja det finns verkligen många idioter på vägarna.

    SvaraRadera
  2. Tack, tyckte själv att du var jätteduktig, så om vi går en gång i veckan nu så kommer vi ju äga sen ;) Jaaaaaa, såå enormt jävla störigt!

    SvaraRadera