onsdag 10 november 2010

Skitväder



Tänkte berätta lite kort om va som hänt sista tiden, har väl inte hänt sådär överdrivet mycket. Jag har tränat på som vanligt, varit med Robin och i helgen kom även Bodil & Stefan, min moster o hennes man från göteborg :) Det var mycket trevligt o på fredagen var vi på middag hos syrran.

Annars har ja tillbringat två dagar med Sofia, och det är ju inte helt fel. Igår va de bajs väder så vi låg o snacka ett tag i min säng sen bestämde vi oss endå för att bege oss ner till stan i skit vädret, brr. Jag köpte mina "spetshandskar" som jag har tittat på förut. Sen tog vi bilen hem till Sofia, och va inte så kul o köra på motorvägen i de här vädret speciellt inte när man blev ner "spolad" av bussar/lastbilar. Hemma hos Sofia blev de chill o glo på alla bra serier!

Idag möttes vi upp i Liljeholmen och begav oss till skärholmen. Så vi gick runt där o tittade, jag köpte 2 nya bh:ar väldigt behövligt kan jag säga, dom ja äger nu är för stora ;/ Sen köpte jag "fransk manikyr"-nagellack. Det är så snyggt o ser nästan ut som lösnaglar, me like. Sen blev de hem till Sofia en stund o kolla runt på internet va rätt kul vi hittade "Laserturken the song", Ta han, ta han, ja ska ta han, ja ska ta han, ja ska.... TA HAN". HAHA!

Sen kom pappa o hämtade mig, när ja kom hem var det bara att byta om o dra o träna med Lina. När jag kom hem var ja vrålhungrig så pappa gjorde kebab åt mig Sen åkte vi till huddinge, för ja ska på intervju där imorgon så ja skulle hitta dit o sånt :) Bästa pappan <3

Nu ska jag ringa Robin,
night night^^
öössS
/ Genom ett regnigt europa flyter vi nu fram, men vad gör de?  Huvudsaken är att du är med!

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig Elin som kämpar på med allt :) Jag tänker på dig å saknar dig <3

    SvaraRadera