onsdag 17 november 2010

Stockholms stad



Idag på morgonen kom syrran o Wilma över en sväng, alltid kul när dom tittar förbi. Och lilla Wilma var lika glad som vanligt, så hon sprang runt här o skrattade o hade sig. Sen var de bara iväg mot tåget för min del, skulle upp till sthlm o möta upp Sofia. Alltid lika kul o se hennes söta fejjs :) Så gick runt där i de kalla sthlmsvädret för att kolla i lite affärer. Jag ville hitta ett linne ja hade tittat på förut men de fanns såklart inte, men de fanns på Gina tricots hemsida. Skit! Köpte iaf en vithalsduk som jag har velat ha ett tag och hårspännen som av någon mystisk anledning alltid försvinner. Stötte på Hannah en snabbis också, det var ju ett jäkla bra tag sen man såg henne. Sen blev de Burger King för Sofia del, va nog lite smått avis där ja satt o mumsa på min Nutrilett bar ;P

Efter att vi hade käkat åkte vi hem till Sofia en stund och spelade skip-bo, var jäkligt länge sen jag spelade de o de var riktigt roligt :D Plus att vi båda var på flumm humör så de kunde inte bli bättre ^^ Sen kom pappi o hämtade mig, när ja kom hem gjorde jag kebab, sallad o sås. Inte orkade jag dra o gymma heller, fyfy. Så det var bara att sätta sig på cykel hemma o trampa på, haha.

Nu ska jag krypa ner i sängen o ringa Robin :*
Sen ska jag såklart kolla Navy CIS också.

- Eli
iiN
/
I'm glad your here just loving me, so say that you won't leave.
Cause since the day you came I've been glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar