söndag 14 november 2010

Marieberg



Marieberg gallerian

I fredags åkte jag till Robin, var ju år och dagar sen jag va hos han sist. Vi gjorde tacos och kollade på idol, och jag undrar när Linnéa ska åka ut egentligen. Hon hoppade ju runt på scenen som hon hade någon jäkla skada. Robin hade iaf roligt åt mig när ja hoppade runt o härmade henne. Sen nördade vi lite Wii.

På lördagen åkte vi till Marieberg gallerian i Örebro. Var verkligen jättemysigt, så vi runt där några timmar och vi hittade en heldel. Jag köpte bl.a två julklappar, en bröllopspresent & en jättemysig tröja till mig själv :) Fanns ju annat man ville ha också, men de får man ta o önska sig i julklapp ist. Någon som har någe bra förslag på va man kan köpa till sin pojkvän!?
Sen bjöd Robins farmor & farfar ut oss på middag, var väldigt mysigt men dom va lite snåla med maten må jag säga. När vi kom hem kom Robins mamma & Tord över för att spela lite Wii och bara umgås, det var mycket trevligt.

Idag har vi bara tagit de lugnt, Robin har bränt en skiva till mig. Äntligen! Den kommer gå flitit i bilen. Annars har vi bara suttit och försökt klara sista bossen på Super Mario, de gick ju lite sådär må ja säga haha :P (med andra ord skit). Åkte hem tidigare än ja brukade för att syrran o dom skulle komma över osså skulle vi äta Sushi och fira pappa :) Det är ju farsdag idag, och jag har ju turen att ha världens bästa pappa så de måste ju firas . Han blev iaf jätteglad över presenterna han fick, så det va roligt.

Nu har ja precis cyklat 55 minuter och kollat på "Ensam mamma söker".
Så nu blir det att hoppa in i duschen och sen kolla klart på "Beck" på tvn.

öössS
/ My heart is just too dark to care, I can't destroy what isn't there

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar