söndag 28 november 2010

Lite smått & gott

I fredags efter jobbet var man helt slut, så det blev en lugn kväll. Skulle egentligen varit med på Linas möhippa men allt blev fel ;/ så de blev inget för min del. men men blev idolmys med pappa ist. Och äntligen åkte Linnea ut = lycklig Elin!

Lördagen blev också rätt lugn, jag tvättade medans mamma & pappa julpyntade. Sen blev de över till en jäkligt bakis tjej(Lina) haha ;P Dom hade haft jätteroligt iaf, de är huvudsaken! Så vi tog de bara lugnt o kollade på "Bolt", sen kom Emelie förbi och de blev massa snack om va Linus skulle få göra på sin svensexa, haha stackarn säger ja bara :P Vid 8 tiden hämtade ja Robin vid stationen, han hade varit på kryssning med jobbet så han kom direkt därifrån. Så de blev tacos och "Saw"-maraton och massa mys. Vi kommer ju inte ses lika mycket som vi gjort innan pga jobb :(

Idag har vi bara slappt o kollat på idol, Robin missade ju de i fredags. Sen hade vi planer på att följa med mamma o Leo till julmarknaden men de kostade 50 kr bara komma "in" så nee.. Och mamma smart nog som hon är skulle hon ha Leo sovandes här, även fast både Patrik & Wilma hade spytt igår. Så självklart började Leo spy här hemma, och jag vill INTE bli magsjuk! Så vi skulle skjussa hem han men de gick inte så bra för bilen va helt sönder, va någon fjäder som pajja så när ja styrde bilen lät de helvete o hela ratten va tung att snurra på osvoosvo. Så de var bara ta pappas bil ist, och skjussa Robin till stationen ungefär 30 min innan tåget skulle gå för allt va kaos, men de va bra vi gjorde de för tågen gick inte, så han va tvungen ta ersättningsbuss o den gick ca 25 minuter innan tåget skulle gått ;/ bra där!

Aja nu är ja hemma iaf, sitter här o hålla tummarna att ja inte ska bli magsjuk.
Sen står den där jäkla cykeln här o bara väntar på mig *suck*
Jag ska njuta som faen av den här veckan, jobbar bara två dagar. Men efter den veckan kommer mitt sociala liv försvinna känns de som :(

             
                                                                        Saknar juli - dec 2009

EliiiN
/ Save me from the nothing I’ve become

2 kommentarer:

  1. Du ser ut som hon Maria Montazami eller hur hon nu stavas. Fint hår!

    SvaraRadera